MrNilsen1986 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Ser mange Windows jern som sitter, og bruker ikke musa i det hele tatt. Finnes mange Hurtigtaster i Windows. Jeg kan få, og har lyst og lære meg flere. Startet med de jeg kan jeg. Føy på om du kan flere CRTL + C = Copy CRTL + X = Cut CRTL + V = Paste CRTL + A = Merk Allt CRTL + T = Nytt Vindu (FireFox, Opera) CRTL + ALT + DEL = Oppgavebehandlig Windowstast + L = Log Ut Windowstast + Pause/Break = Egenskaper Min Datamaskin PS. Fant ingen bedre kategori og paste dette i. Endret 11. januar 2008 av MrNilsen1986 Lenke til kommentar
kaarebeate Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Windowstast + D= Skrivebord Ctrl+p= Utskrift Det var de jeg kom på i farta som du ikke hadde tatt med, flere kommer vel etterhvert! Lenke til kommentar
Zense Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) VIKTIGSTE som du MÅ kunne!: Windows-Key+E = Få opp Windows Explorer bruker den hele tia F2 = Omdåp(kalles det ifølge Nero ) ALT+F4 = Avslutt/Lukk Vindu ALT+TAB = Bytt Vindu Forresten så er det vanligvis ny tab når du trykker CTRL+T i firefox og opera. For å få nytt vindu må du trykke CTRL+N Endret 11. januar 2008 av Zense Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Kos dere: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=347542 Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Vennligst fortsett i denne tråden. Denne tråden stenges så vi slipper mange hurtigtast-tråder. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg