Rosewell1983 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 noen som vet om det er mulig å få med seg 64bit OS Lenke til kommentar
Blacburn Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Noen som vet når M17X kommer ut? Håper det er i nærmeste framtid :!: Lenke til kommentar
Dan-The-Man Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hvis du skal kjøpe den fra USA, vil jeg tippe de klarer å sende den til en amerikansk jetcarrieradresse, og da er problemet løst. Jetcarrier får den vel til deg for en rimeligere penge totalt sett, da det sikkert koster 30-40 $ (my guess) å sende den til en amerikansk adresse. Så lag en adresse på jetcarrier.no, og bestill i vei! Ser ut som en heftig 15" uten noe særlig batteritid, men hva ofrer man ikke for den råeste ytelsen? Batteritiden på denne pcen sies å være meget bra! dette sto i et review av notebookreview.. nesten for gost til å være sant? This is perhaps the most surprising aspect of the m15x - this is a gaming notebook that actually gets decent battery life. As I mentioned earlier, this machine actually has two graphics cards and a special low power, low noise "Stealth" mode. Using the integrated graphics in conjunction with Stealth mode and a Power Saver plan, I got the 10% battery left warning after two hours and thirty-five minutes. Needless to say I am more than impressed with the m15x's life in the context that this is a high-performance gaming notebook. Now having a gaming notebook does not mean it is impractical to take it on the road. Most gaming notebooks with the same caliber components get between one and two hours of life at the most with a large 8- or 12-cell battery. The m15x beats them with a standard 6-cell, 5200mAh battery pack. It has the best of both worlds - powerful gaming performance and the energy-saving features needed to let users roam free of the wall. Below are screenshots of the Alienware Command Center software, where a variety of power-related settings can be controlled: Lenke til kommentar
november90 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 lurer på en ting... hvis jeg bestiller den fra USA, og den blir ødelaget... må jeg sende den tilbake til usa for reprasjon da ? Lenke til kommentar
Dan-The-Man Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 lurer på en ting... hvis jeg bestiller den fra USA, og den blir ødelaget... må jeg sende den tilbake til usa for reprasjon da ? spørs vel om du det er feil med pcen, eller om det er pga uaktsomhet den bli ødelagt som avgjør om du får den på garantien. Noen som vet når M17X kommer ut? Håper det er i nærmeste framtid :!: den har akkurat kommet ut Lenke til kommentar
Alienware_hjelp Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Hei. MEn du? jeg har ikkke greie på så mye data men prossesoren på m15x er bare 1.6 hvordan får du den til 2.8 som alle snakker om? Lenke til kommentar
Protest Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Hei. MEn du? jeg har ikkke greie på så mye data men prossesoren på m15x er bare 1.6 hvordan får du den til 2.8 som alle snakker om? Om du leser testen av ASUS G51J som også har Mobile Intel Core i7, så får du en viss pekepinn. Den er veldig lik Alienware m15x, bare kraftigere grafikk kort. Her er debatten etter testen, hvor alle slike spørsmål som du stiller, taes opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå