Daywalker Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Da er den "minste" av de nye laptoppene sluppet. Alienware m15x Med core2 extreme og Nvidia 8800M GTX skulle denne sparke pung. Gleder meg til 17 tommeren kommer. Lenke til kommentar
santacruze Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Den her koster faen meg 14340 + - og den er bedre en G1S XPS m1530, faen jeg kjøper denne as!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
texaco Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Den her koster faen meg 14340 + - og den er bedre en G1S XPS m1530, faen jeg kjøper denne as!!!!!!!!!!!!!!!!! nærmere 17000 lapper før frakt. Lenke til kommentar
santacruze Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) http://www.alienware.com/Configurator_Page...ode=SKU-DEFAULT basic konfigurasjon koster omtrent 14k pluss minus, hvor mye vil frakten til norge koste da??? Endret 11. januar 2008 av santacruze Lenke til kommentar
ekl1tz Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Rundt 1200 vil jeg gjette. + 25% moms som man ikke må glømme.. Jeg er veldig usikker nå, jeg hadde egentlig tenkt å bestille min Rock direct xtreme 770 i dag! Men så kom denne godbiten ut. Jeg skal betale 19k samlet for dette: New NVIDIA GeForce 8800M GTX 512MB (DX10) / Hi-res ... Maximise Options/Configurations New NVIDIA GeForce 8800M GTX 512MB (DX10) / Hi-res WUXGA+ X-Glass rock logo Silver / 2GB DDR2 667MHz / 120GB 7200rpm SATA HDD / HD DVD-ROM / +/- DVD Writer / No TV Tuner / No additional option / Danish Keyboard / Windows Vista Home Premium / No Thanks / Standard Carry Case / Roxio, BullGuard / No Office Software required / 30 day Zero Dead Pixel Guarantee / European Power Lead Jeg synes det er verdt det. + at jeg føler meg usikker å bestille fra den amerikanske alienware produsenten, mange ulemper som ikke norsk tastatur. Man kan velge Dansk fra Rock direct, og det er helt likt utenom 1 bokstav som har byttet plass Lenke til kommentar
santacruze Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 alienwaren var billigere! Lenke til kommentar
Fiffik78 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Rundt 1200 vil jeg gjette. + 25% moms som man ikke må glømme.. Jeg er veldig usikker nå, jeg hadde egentlig tenkt å bestille min Rock direct xtreme 770 i dag! Men så kom denne godbiten ut. Jeg skal betale 19k samlet for dette: New NVIDIA GeForce 8800M GTX 512MB (DX10) / Hi-res ... Maximise Options/Configurations New NVIDIA GeForce 8800M GTX 512MB (DX10) / Hi-res WUXGA+ X-Glass rock logo Silver / 2GB DDR2 667MHz / 120GB 7200rpm SATA HDD / HD DVD-ROM / +/- DVD Writer / No TV Tuner / No additional option / Danish Keyboard / Windows Vista Home Premium / No Thanks / Standard Carry Case / Roxio, BullGuard / No Office Software required / 30 day Zero Dead Pixel Guarantee / European Power Lead Jeg synes det er verdt det. + at jeg føler meg usikker å bestille fra den amerikanske alienware produsenten, mange ulemper som ikke norsk tastatur. Man kan velge Dansk fra Rock direct, og det er helt likt utenom 1 bokstav som har byttet plass Hvilken bokstav er forskjellig? Jeg har mailet litt med Rock og de virker veldig seriøse, for ikke å snakke om hva de kan tilby av produkter. Her i Norge er vi ganske dårlig besatt med alternativer. Lenke til kommentar
ekl1tz Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) alienwaren var billigere! Nei, begge koster omtrent 19k sammenlagt med alt (moms og frakt) Dansk: Endret 12. januar 2008 av ekl1tz Lenke til kommentar
Fiffik78 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 alienwaren var billigere! Nei, begge koster omtrent 19k sammenlagt med alt (moms og frakt) Dansk: Takk! De har tre strømforsyninger å velge mellom, UK, European og USA, velger man european da eller? Aner ikke forskjellen egentlig. Det eneste minuset med Rock er de små harddiskene, jeg vil egentlig har 320 GB minimum. Men ellers er den jo totalt perfekt.. Lenke til kommentar
ekl1tz Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg er usikker selv, vil gjette European. Kan vel finne det også ut . Rock Direct virker veldig lovende, hørt at de har meget god kundeservice. Spurte på forumet deres om hvor lang tid det tar før den ankommer Norge, om jeg skulle bestille i dag. Omtrent 2 uker mente de andre forumbrukerne, men det er verdt vente tiden får jeg håpe Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 USA = 110V (om jeg ikke tar feil), da vil det si pang om du kobler i 220V-kontakten her Så bestill med European, litt usikker på hva UK har, men mulig at de har sånn rar kontakt \ spenning der Lenke til kommentar
another_visitor Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Det er dessverre ikke mulig å bestille levert til Norge fra den amerikanske Alienware siden, har hørt med Alienware om dette tidligere. Ser ikke ut som m15x er tilgjengelig i Europa enda men Alienware maskinene pleier å være dyrere i Europa, f.eks et standard oppsett av m9750 koster 12 410,- i USA, samme maskinen koster 15 164,- fra alienware.co.uk. Lenke til kommentar
Rizzla Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Ay, likte den rock pc meget høy.. Kommer muligens til å skaffe meg en slik jeg også. Noen som kan fortelle meg hva det vil si i praksis at vista (32bit) og xp (32bit) bare kan gjennkjenne 3gig ram? Vil det si at hvis jeg har 4gig, så vil jeg alltid ha 1 gig som aldri blir brukt?? Lenke til kommentar
ven Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 hot alienware, endelig en rå 15" pc med clean design det jeg funderer på er om jeg kan få toskjermsløsning (to eksterne skjermer med utvidet desktop) på denne... jeg har lest nyheter om USB skjermkort, men aldri sett det til salgs noensted Lenke til kommentar
EspenTS Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Den der var det virkelig stil over :O Peneste AW laptoppen jeg har sett så langt. Likte Alien FX tastaturet, bare problematisk at du ikke får norske taster på dem -Mvh. Espen Lenke til kommentar
Nikko226 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Vil det si at hvis jeg har 4gig, så vil jeg alltid ha 1 gig som aldri blir brukt?? Har du et 32 bit operativsystem vil du får brukt 3.33333... gb ram. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hvis du skal kjøpe den fra USA, vil jeg tippe de klarer å sende den til en amerikansk jetcarrieradresse, og da er problemet løst. Jetcarrier får den vel til deg for en rimeligere penge totalt sett, da det sikkert koster 30-40 $ (my guess) å sende den til en amerikansk adresse. Så lag en adresse på jetcarrier.no, og bestill i vei! Ser ut som en heftig 15" uten noe særlig batteritid, men hva ofrer man ikke for den råeste ytelsen? Lenke til kommentar
Blacburn Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Er det noen som vet hvordan man kan få denne PC-en med norsk tastatur? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 kjøpe klistrelapper til å sette på tastene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå