Rescue me Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 I dag når jeg jobber så satt jeg babymat i hyllene og begynte da å lure på om babymaten egentli er noe god. Finnes jo massevis av smaker og alt er bare en grøt så den er lett å spise. Noen som har smakt babymat når de er litt eldre? Hvordan smaker det? Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 alltid lurt litt på dette jeg også, uten egentlig aldri å ha tatt det skrittet å kjøpe babymat til meg selv. Så slenger meg på her for å finne ut litt:P -MK- Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Syns det er altfor lite krydret og salt i maten, har sikkert noe med at babyer ikke skal få i seg så mye av det. Ellers smaker det ikke så værst. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 vet om flere jenter som liker dette, er visst ganske så ok. aldri testet det selv da ...... Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Babymat hører jeg alle snakker om (rettelse: hørte), om hvor godt det egentlig er. Jeg synes det smaker dritt:P Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Har du noen gang smakt dritt? For babymat smaker noe helt annet enn dritt. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Syns det er altfor lite krydret og salt i maten, har sikkert noe med at babyer ikke skal få i seg så mye av det. Ellers smaker det ikke så værst. Krydder går alltids ann å fikse . Har du noen gang smakt dritt? For babymat smaker noe helt annet enn dritt. Så du har smakt drit? Tror nesten jeg skal kjøpe meg et glass neste gang jeg er i butikken. Lenke til kommentar
Touch of Red Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Kjempegodt! Liker best kalkun. Men må ha litt krydder oppi. Prøv oregano. Man blir vell mett av et par glass, billig og god middag Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg vet bare om ei som liker babymat. Og hun er vell 18. Er ikke helt sikker på om hun liker det enda. Men hun gjorde det i alle fall før.. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Da blir det babymat i morgen . Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Det er helt klart noe av det fæleste jeg har smakt! Folk syntes nokk også att du er litt rar om du spiser det Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Noe av babymaten er ikke godt i det hele tatt. Andre varianter derimot er helt greie bare man krydrer litt Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Velg de største glassene.. for de fra 1 år og 18 mnd.. de har mest smak.. men det trengs nok litt ekstra krydder. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hva koster et glass? Må vell ha minst 2 stk.. Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Et glass koster rundt en tier på rema. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Da blir det babymat i morgen . Og hvordan var det? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Smaker ganske tamt, men stort sett smaker det lignende ekte mat, bare litt weird konsistens. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Da blir det babymat i morgen . Og hvordan var det? Nja, kjøpte 2 glass en med kalkun og en med biff. Har bare spist den med kalkun og kan si at det ikke var så veldig godt . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå