Gjest Vanskeligheter Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hei! Hva er det som må være gjort klar på forhånd før man kan be ut en jente? Er det noen spesielle ting? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Finne ut hvor man skal dra, hva man skal gjøre og når man har tid . Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Finn på noko enkelt. Ikkje prøv å imponere jenta med storslått restaurantbesøk, tur til Paris etc (). Du tek poenget. Dette vil truleg skremme bort jenta. Lenke til kommentar
Gjest Vanskeligheter Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Det jeg lurer på er at: hvis du ber ut en jente og hun sier nei, er ikke det litt pinlig. Lenke til kommentar
Nemistwh Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Det jeg lurer på er at: hvis du ber ut en jente og hun sier nei, er ikke det litt pinlig. Nei det er det ikke. Hvorfor skulle det være det, enten vil hun eller vil ikke, det er jo ikke noe å få gjort med det. Man kan feile mange ganger før man lykkes. Lenke til kommentar
ksjoet Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Reservasjon kan være en god ide. Var veldig artig å fortelle dama som var på vei ut av døren når hun hørte det var fullt, at jeg hadde reservert bane og sko på bowling. Lenke til kommentar
Gjest Vanskeligheter Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Men tingen er at: det er en jente jeg har gått i klasse med i 3 år (ungdomsskolen), når går vi forskjellige vgskoler. Vi har god kontakt på msn. Jeg hadde ikke så god kontakt med henne på ungdomskolen, men det har jeg nå. Jeg vil be henne ut, men syns det høres litt lame ut. Hva mener dere? Er det liksom sent å be henne ut nå, når jeg ikke gjorde det på ungdomskolen eller bør jeg følge min egen vei? Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Men tingen er at: det er en jente jeg har gått i klasse med i 3 år (ungdomsskolen), når går vi forskjellige vgskoler. Vi har god kontakt på msn. Jeg hadde ikke så god kontakt med henne på ungdomskolen, men det har jeg nå. Jeg vil be henne ut, men syns det høres litt lame ut. Hva mener dere? Er det liksom sent å be henne ut nå, når jeg ikke gjorde det på ungdomskolen eller bør jeg følge min egen vei? Enten kan dere jo møtes på en fest, eller spørre henne på msn. Det er så enkelt, bare spør hva hun skal til helgen, så spør du om dere skal finne på noe! Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Du bør helt klart be henne ut. Det er uansett bedre å angre på noe man gikk for, enn å angre på noe man ikke turte i denne saken. Husk : If you're afraid to fall, you will never fly. Lenke til kommentar
Gjest Vanskeligheter Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Men tingen er at: det er en jente jeg har gått i klasse med i 3 år (ungdomsskolen), når går vi forskjellige vgskoler. Vi har god kontakt på msn. Jeg hadde ikke så god kontakt med henne på ungdomskolen, men det har jeg nå. Jeg vil be henne ut, men syns det høres litt lame ut. Hva mener dere? Er det liksom sent å be henne ut nå, når jeg ikke gjorde det på ungdomskolen eller bør jeg følge min egen vei? Enten kan dere jo møtes på en fest, eller spørre henne på msn. Det er så enkelt, bare spør hva hun skal til helgen, så spør du om dere skal finne på noe! Jeg fulgte rådet og spurte henne om vi kunne finne på noe. Hun sa det kunne vi godt, men denne helgen skulle hun utenbys, så kanskje neste helg. Tror dere jeg har klart folkens? Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) *snip* Endret 22. januar 2008 av Frigata Lenke til kommentar
Q-melk2 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hei! Hva er det som må være gjort klar på forhånd før man kan be ut en jente? Er det noen spesielle ting? Vaske seg? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Nå savner jeg å være forelsket . Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Men tingen er at: det er en jente jeg har gått i klasse med i 3 år (ungdomsskolen), når går vi forskjellige vgskoler. Vi har god kontakt på msn. Jeg hadde ikke så god kontakt med henne på ungdomskolen, men det har jeg nå. Jeg vil be henne ut, men syns det høres litt lame ut. Hva mener dere? Er det liksom sent å be henne ut nå, når jeg ikke gjorde det på ungdomskolen eller bør jeg følge min egen vei? Enten kan dere jo møtes på en fest, eller spørre henne på msn. Det er så enkelt, bare spør hva hun skal til helgen, så spør du om dere skal finne på noe! Jeg fulgte rådet og spurte henne om vi kunne finne på noe. Hun sa det kunne vi godt, men denne helgen skulle hun utenbys, så kanskje neste helg. Tror dere jeg har klart folkens? Yup, du har nok klart å få en jente til å være med å finne på noe, snakk med henne til uken for å spørre hvilken dag som passer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå