3ra Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Ok, har to laptoper her. En veldig gammel en, og en ganske så ny. Her jeg er er det nylig kommet noe sånn Get piss med bare en tilkoblingsmulighet for internet, og ikke trådløst. Tingen er, jeg får nett på denne gamle, men ikke den nye. Fant ut at på den nye pcen så finnes plutselig ikke Lokal Tilkobling på nettverkstilkoblinger. Putter inn netverkskabelen i den nye, og det lyser å greier der jeg putter den inn, men om jeg får nett; nei.. Hva er galt? Lenke til kommentar
3ra Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Bump..Trenger svar fort Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Kontroller at drivere for nettverkskort er ok. Det er en fordel med en tilkobling. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Sjekk at begge maskinene er satt opp på samme måte og ihht. routeroppsettet.... Ellers litt lite info Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Problemet er nok at ipadressen fra get er leaset mot macadressen på den gamle maskinen din. Prøv å slå av modemet 1 minutt og koble deg opp mot den nye maskinen. Du må endre topic på denne tråden da den ikke beskriver problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå