Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

porter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan jo prøve å bruke all seeing eye, da skal du komme inn på en del spillservere.

Hvorfor skal Nextgentel åpne porter for deg ? Det er veldig enkelt å gjøre selv. Sjekk www.relativt.net for detaljert guide for dette.

Lykke til !

Lenke til kommentar

all seeing eye, hva er det? er som sagt veldig grønn på dette. Hadde en kamerat som prøvde å følge de instruksjonene, endte med kræsj på hele ruteren. Problemet er at jeg ikke finner portene som må åpnes og jeg får beskjed om at maskinen er bak en brannmur/proxy i Gamespy, hva nå det betyr.

Nextgentel har fjernet brannmuren i rutern og kan åpne portene, hvis jeg bare finner de da :-?

Takk for svar.

Lenke til kommentar

http://www.relativt.net/faq.php?id=4 tar deg direkte til "Hvordan åpne porter på Netopia ruteren ?"

Hvis du følger instruksjonene som blir gitt der nøyaktig, skal det være umulig å kræsje ruteren. Det er denne malen jeg har fulgt når jeg har åpnet porter på min Netopia ruter, og det fungerer helt glimrende :woot:

All seeing eye, fungerer på nogenlunde samme måte som gamespy, du får opp en rekker servere, de fleste av disse kan du "joine" Det som er genialt med ASE er at den "ser" hvilke spill du har installert, og foreslår derfor automatisk servere til f.eks Medal of honor som du er interessert i. Søk på google f.eks etter all seeing eye + download.

Jeg tar selvfølgelig ikke ansvar for eventuelle ruter-krasj, men som sagt jeg tror nok kompisen den har vært ekstra uheldig den gangen du snakker om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...