Ayb Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Kommer ikke inn på beta forumet....jeg fikk mailen, laget konto med KEYen....men kommer ikke inn på forum. Gå inn her: betaforum Mange som også har problemer med å logge inn på Funcoms side. De kan gå hit Gjør vel ikke noe å legge ut disse linkene her? De trenger jo passord uansett Endret 18. januar 2008 av GW Lenke til kommentar
Nietsroht Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 burde vel sendt det som PM...... men men Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Ta send en PM til Famine på det offisielle AoC forumet om problemet. Lenke til kommentar
empatiy Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 gleder meg til ikveld! Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Trådstarter og en rekke andre brukere ved dette forumet har i denne tråden brutt NDA'en. Ser helst at denne tråden fjernes umiddelbart, såfremt ingen vil bli rapportert til Funcom. Lenke til kommentar
teaspoon Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Trådstarter og en rekke andre brukere ved dette forumet har i denne tråden brutt NDA'en. Ser helst at denne tråden fjernes umiddelbart, såfremt ingen vil bli rapportert til Funcom. Det var da voldsomt det da. Er du en av de som ringer purken om noen kjører i 60 i 50-sona også? Står jeg på den fryktede klagelista di? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Når man godkjenner NDA'en, så skal man også ha nok respekt til å følge den. Slik er det bare. Lenke til kommentar
RichardE Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Er seff enig at man skal følge nda men folk prøver jo bare hjelpe litt her da. Lenke til kommentar
teaspoon Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Joda, men såvidt jeg kan se så brøyt ikke trådstarter NDA da han fikk mailen før han godtok NDA, og det er derfor i mine øyne ikke ett brudd på NDA å si at en har en e-post med tilbud om å være med i betaen. Og derfor mener jeg at han som kom med truslene ikke har noe å fare med. Endret 19. januar 2008 av teaspoon Lenke til kommentar
santacruze Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 fy faen jeg har ikke lest alt men det er ekstremt irriternde og sitte og se på folk som bryter NDA! det er en grunn til at det er en slik lov.. Lenke til kommentar
teaspoon Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Må si at det er rimelig morsomt hvor kraftig folk reagerer på ett brudd på NDAen, er reaksjonene like sterke på mer seriøse lovbrudd? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Må si at det er rimelig morsomt hvor kraftig folk reagerer på ett brudd på NDAen, er reaksjonene like sterke på mer seriøse lovbrudd? Da tenker du mer på ulovlig nedlastning av MP3 osv? Endret 29. januar 2008 av kvitrafn Lenke til kommentar
teaspoon Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Tja, ser stort sett på alle regelbrudd som verre enn de NDA-bruddene som har vert i denne tråden. Sniking på trikken, kjøre for fort, pisse på gata i fylla osv. osv. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Må si at det er rimelig morsomt hvor kraftig folk reagerer på ett brudd på NDAen, er reaksjonene like sterke på mer seriøse lovbrudd? Godt spørsmål, spesielt om man tar med i beregningen at brudd på NDA ikke er et lovbrudd. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) syntes det er ganske morsomt at folk gang på gang forsvarer brudd på NDA ved å sammenligne med mer alvorlige "lovbrudd". ja det er et spill, vi er klar over det. Allikevl har de sine regler du har godkjent, derfor burde man følge dem. Endret 29. januar 2008 av Christeven Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 ja det er et spill, vi er klar over det. Allikevl har de sine regler du har godkjent, derfor burde man følge dem. Hvor mange mp3-er har du på pcen din nå, som du ikke har betalt for/har cden til? Hvor mange filmer og annet kopibeskyttet materiale har du som ikke er betalt for? Hykleriske tendenser blir det om noe slikt er tilfellet. Du har kanskje ikke signert på at du skal følge norske lover, men du er underlagt dem enten du vil eller ikke. syntes det er ganske morsomt at folk gang på gang forsvarer brudd på NDA ved å sammenligne med mer alvorlige "lovbrudd". Håper ikke det er meg du refererer til her, for jeg er ikke underlagt noe NDA. Lenke til kommentar
teaspoon Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 syntes det er ganske morsomt at folk gang på gang forsvarer brudd på NDA ved å sammenligne med mer alvorlige "lovbrudd". Hvorfor sier du "lovbrudd"? Tingene jeg ramser opp er faktisk ting som er straffbare i større eller mindre grad, det er ikke brudd på NDA. ja det er et spill, vi er klar over det. Allikevl har de sine regler du har godkjent, derfor burde man følge dem. Det samme gjelder strengt tatt for de tilfellene jeg ramset opp tidligere. Det jeg lurer på er enkelt og greit hvorfor folk reagerer så ekstremt på helt bagatellmessige ting som å si at en er med i betaen. Om man tar utgangspunkt i at de som kommer med kritikken er vanlige nordmenn, så er dobbeltmoralen stor. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hvorfor sier du "lovbrudd"? Tingene jeg ramser opp er faktisk ting som er straffbare i større eller mindre grad, det er ikke brudd på NDA. Fordi det ER et lovbrudd? Det er en bindende avtale, og JO det er straffbart. Spørsmålet blir vell heller om FunCom bryr seg om mindre NDA brudd som det å si at man er i beta. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Det er avtalebrudd, ikke lovbrudd. Et brudd på Funcom NDA kan ikke straffes av noen andre enn fra Funcom sin side, og jeg tenker da på at uncom kan nekte å selge/tilby deg sine produkter. Men det forklarer litt da, hvorfor det er så mange forum-wannabe-politi-offiserer her. Er vel mange av dere som vil "catch a crook in the act". Men det er altså ikke lovbrudd, sorry Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Ja. Jeg kan garantere at du ikke kommer i fengsel eller får bot for slikt. Straffen man får er mest sannsynlig utestengelse fra beta, noe som er dumt i seg selv. Spesiellt hvis man ser fram til at spillet utgis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg