Gå til innhold

AoC: Mail fra Funcom, eg kan bli med i beta! seriøst?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Har ikke fått noe. Må vel fortsette å vente da.

Hvis du skriver her hvilken adresse invitasjonen kom i fra, så finner man jo lett ut om det er seriøst eller ikke, med tanke på at andre er kommet inn i betaen og kan bekrefte.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Om det er den stresstest-mailen som jeg også fikk så virker den seriøs ja.

Men det virker bare å være for en kort 3-timers stress-test foreløbig.

Senere står det dog at vi ikke kan spille MER før neste torsdag, så virker som om de utvider beta-testen den 24.

Endret av teaspoon
Lenke til kommentar

Congratulations Are you ready to charge the bloody fields of Hyboria? We hope you are, for it is time for you to claim the ultimate reward: an Age of Conan: Hyborian Adventures beta account! You are among some of the first people to be invited into the beta test based on a special invitation by one of our media partners, for instance having won a competition where the prize was an Age of Conan beta spot. Due to the fact that we for most of you we have not taken your computer's specifications into consideration when inviting you, we are unable know if your machine meet our minimum requirements. Seeing that the minimum system requirements for Age of Conan is not yet final, it is all the more important that you yourself determine whether or not your computer can handle the game. You might have to use the in-game graphics options to scale down the visuals.

[email protected] mail adressa

Begynte mailen din sånn eller?

Lenke til kommentar

Min var slik:

Greetings,

Are you ready to tread the jeweled thrones of Hyboria under your sandaled feet? This is your chance – Funcom invites you to join the technical beta tests that will be held every Thursday (subject to change pending unforeseen events), starting on January 17th.

Do you plan on participating in the next technical beta test? Please select YES or NO here, so that we can appropriately plan for your arrival into the world of Hyboria.

Lenke til kommentar
Teknisk beta du har fått invite om vil jeg tro... :)

GLEDER MEG UANSETT JEG:D

btw også nettopp fått en varm blodfersk epost:D

Og viss det er kødd(i alle fall en seriøst godt laget en da) blir jeg hmmm jau se for deg Rambo style!

Tror nok du har fått riktig mail så ikke tenk på det..:) Til torsdag du kan få prøve

det eller?

Lenke til kommentar

Ååå, ikke noe mail her. Så utrolig irriterende, jeg går jo bare hver dag å teller ned til AoC. Er jo ikke noe annet å gjøre nå i dette været :/ Men men, som jeg sa i den andre tråden. Om noen er intressert i å selge meg Beta tilgangen sin, pga ting som gjør at de ikke får deltat så mye eller hva nå enn, så send meg en melding. Begynner å bli utrolig desperat nå.

Uansett, din heldige jævel, gratulerer ;) Vær en god beta tester nå, og pass på at du holder "taushetsplikten" om du først er enig i å holde kjeft om hva som skjer i Betaen :)

P.S Mr. Erling Ellingsen, om du leser dette... Gi meg beta-nøkkel ( og jobb når jeg kommer å søker hos dere til våren) nå! ;)

Lenke til kommentar

Er selvfølgelig mulig jeg tolker det feil, men betyr ikke dette at vi får bli med i "hoved"-betaen neste torsdag. Det blir vel da, den neste etter neste torsdag, og ikke den neste idag, altså den 24.

The servers will be open at 19:00 CET on January 17th, and will be up for three hours. You will not be able to log in and play before or after that until next Thursday.
Lenke til kommentar
Sliter litt her jeg. Har installert, men etter patching får jeg beskjed at den må gjøre om databasen til en annen format; og at dette vil ta sin tid...

Men det skjer ingenting...

Noen andre som også har dette?

ta det på forumet, all info står der. er ustatt til i morgen samme tid og :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...