PaoloMaldini Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg har kjøpt pc fra multicom som kom i dag, men får ikke løst ut CD-rommen!? Kan den ha blitt låst på grunn av frakt eller må noe installeres? CD-rom ikonet vises ikke under min datamaskin. Trenger kjappe raske svar og setter stor pris på hjelp. Lenke til kommentar
kaarebeate Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg har kjøpt pc fra multicom som kom i dag, men får ikke løst ut CD-rommen!?Kan den ha blitt låst på grunn av frakt eller må noe installeres? CD-rom ikonet vises ikke under min datamaskin. Trenger kjappe raske svar og setter stor pris på hjelp. Rett ut en binders å stikk den inn i det lille hullet på cd-skuffen, da skal du få åpnet skuffen, hadde det samme problemet på en gammel pc, neste gang gikk det som regel greit, men en gang i mellom så måtte jeg bruke bindersen! Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 mor har sikkert en nål du kan bruke... hvis du ikke har no så smått. kan du ta av frontdekselet og trykke in den spaken som er bak det lille hullet i frontdekselet. Lenke til kommentar
PaoloMaldini Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg har prøvd dette nå, men ingenting skjer. Er fortsatt helt LOST. Trenger hjelp! Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Kanskje åpne PC-en å se om strøm-kontakten bak på cdrom er løsnet/fallt av Lenke til kommentar
MrNilsen1986 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Tenker det samme. Eneste logiske må være at strømmen har ramlet av. Er det strøm til, åpner den seg. Selv defekte CD rommer vil åpne seg. Er det en ferdigbygget maskin du har kjøpt? Som du ikke har lov og åpne uten at garrantien går ut? Lenke til kommentar
PaoloMaldini Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 ER ferdigbygget ja, så jeg kan ikke åpne den. Da går garantien ut. Trenger desperat hjelp. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 ER ferdigbygget ja, så jeg kan ikke åpne den. Da går garantien ut Hvordan kan de "oppdage" det i tilfelle? Er sidedøren forseglet? Tror jeg ville tatt sjansen gitt. Bare ikke romster rundt og rør noe annet. Alternativet ditt er vel i motsatt tilfelle å sitte pent stille inntil du får kontakt med Multicom pr. telefon eller epost, etter helgen. Lenke til kommentar
MrNilsen1986 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Ikke åpne den. Nye maskiner har en knapp, som slås av når sidedøren åpnes. Og da finner butikken ut at den har vært åpnet, og kan nekte og gjøre noe som helst. Har vært borti dette mange ganger før, da jeg jobber som IKT-Ansvarlig på en skole Ring Multicom, og hør om du kan åpne den, går det greit, be og få det på mail fra de. Så kan du begynne og gjøre noe. Om du ikke får gjort noe uten CD rommen, ville jeg prøvd og fått lånt meg en USB CD rom fram til du har snakket med dem. Men jeg albefaler deg, ikke gjør noe, uten og ha skriftlig tilatelse fra Mulitcom. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Tråden flyttes til Lagringsmedier. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå