heimnes Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 En ting jeg lurer på om at er det slike "special" assasinations som man kan gjøre der, at man hopper ned fra taket og setter hiddenblade i strupen på han nedenfor? Så den videoen der de viste da de drepte Wiliam han 7 eller noe av de ni første og da sier dama, "this is a new trick we havent showed yet". Også slenger han seg ned og gjør noe spessielt som ikke jeg har fått til enda, husker ikke helt hva han gjør. Takker for svar. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Du må holde inne LT når du sitter på kanten av noe som har en kar targeted. Eller var det RT? En av de hvertfall Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Du hopper over/mot han slik at du prøver å lande på han også trykker du x eller hva det var. Stod en guide på nettet en plass. se om jeg ikke finner url. Skal også gå an å knekke nakken på folk, men ikke F om jeg har fått det til enda Lenke til kommentar
heimnes Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Ok, da prøver jeg det=) Lenke til kommentar
heimnes Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Ja, hvis man henger ned fra ett tak eller lignende og holder RT inne så x så hopper han på han og dreper han. Ganske heftig:P Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Typisk det kommer kule triks når jeg har røde lys Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå