Phoenix007 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) hei, jeg trenger nå en ny maskin ettersom den gamle maskinen min takket for seg etter 4 års lojalitet. Jeg vil ha en ny pc men har ikke så stor peiling på hvilke deler som er bra idag. Det jeg nå kunne tenkt meg er en fremtidsrettet pc slik som Wibla viste i en annen tråd. dette er begrenset til 8k men jeg kan trekke det til 9k, hvilke deler kunne jeg byttet ut der da? eller lagt til? Edit: forandret pris pga budsjett Endret 12. januar 2008 av Phoenix007 Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Du kan oppgradere med 8800GTS 512MB skjermkort istedet, og bedre hovedkort? Men man får virkelig mye for penga om dagen... Lenke til kommentar
Phoenix007 Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 ok da har eg kommet frem til dette så hva syns dere? noe å satse på? Lenke til kommentar
Phoenix007 Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 hvis ingen har noen innvendinger så bestiller jeg dette i kveld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå