moshpit Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Til dere som har problemer med at audigy2 fryser pc`en. Problemet mitt var at jeg ikke hadde de nyeste driverne til nettverks kortet. Skjekk det! Og når det gjelder dvd-audio med audigy2 kortet har jeg et problem. Når dvd-rom`en leser fra dvd-audio disken går dette utover lyden. Den blir saktere og det kommer sånn bzzz lyd i 2 sek.. Også spiller den med dvd-audio kvalitet for 4 sek også leser den fra disken og da kommer det problemet igjen. Er dvd-rom`en min for treig? Kjøpte den for 2 år sida.... Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 14. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2003 takk for ingen svar.. Regner med at ingen bruker dvd audio? Lenke til kommentar
Daniel-san Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 takk for ingen svar.. Regner med at ingen bruker dvd audio? Jo bare hyggelig Bruker ikke DVD audio jeg. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Har aldri hatt problemer med DVD-audio. Men ar et generelt problem med at HD og Nettkort lager "støy" i lyden. Ikke sånn "sssssss"-støy, men "Schblubb, Zirf, Zopflatt, Popp etc etc"-lyder. (Når jeg laster ned fra FTP/LAN etc. til HD med > 5MB/sek). Nye drivere hjalp ikke en dritt, men å flytte lydkortet til en annen PCI-slot hjalp en god del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå