Gå til innhold

Virus på Windows Live Messenger!


Anbefalte innlegg

I dag fikk jeg en melding av en på kontaktlista mi. Der var det en link til photobucket.com, + "haha" ved siden av linken, så jeg tenkte: "dette er sikkert et morsomt bilde, jeg sjekker det ut".

Men det var ikke noe bilde. Ingenting egentlig. Trodde jeg...for plutselig begynte det å bli sendt den samme linken fra meg til alle på kontaktlista mi! Og det vil ikke gi seg, selv om jeg hr restarta PC-en og kjørt ad-aware, og antivirus-søk osv...antivirus-søket fant forresten ingen virus :(

 

Kan noen VÆRSÅSNILL hjelpe meg, og helst da komme emd en forklaring som ikke er så veldig komplisert. Hvis dere ber meg gå inn på mapper, så kanskje også gi instrukser til åssen jeg finner de mappene, osv ;)

 

Håper på svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I den første posten min linket jeg faktisk til en tråd her på forumet med en bruker som hadde nøyaktig det samme problemet som deg.

 

Jepp, og hvis du ser i den tråden så har jeg et innlegg der i tida mellom de to innleggene dine i denne tråden (hvis du skjønner ;)), noe som jo må bety at jeg fikk med meg det du sa.

Lenke til kommentar

Du kan prøve å gjennoppretta til en tidligere dato, det skal gå med Xp og Vista, ta den tiden tilbake ett par dager å se om viruset er der da

 

Det hjalp meg når søsteren min fikk det samme, og hun måtte seff åpne den når jeg har advart henne mot sånne linker som blir sent via MSN!

 

Bare trykke på Start, alle programmer, tilbehør, systemverktøy og systemgjennopprettning

Det vil si dataen gjennoppretter pcen til et tidligere tidspunkt ;)

SÅ bare husk når du fikk det cp viruset :p

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Hei.

 

Hvorfor finner ikke pc-cillin det fordømte viruset?

Har funnet det, slettet og alt i orden, tilsynelatende....

Åpner msn igjen...og så sender dritten ut nye meld. til kompisene.

 

Hvordan fjerne uten å sette maskinen tilbake??

 

Mvh

Frustrert med nyinstallert :cry:

Endret av Kokidoiten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...