Bergenogomegn Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Noen som vet om dette er mulig. Jeg får ikke programalternativet opp når jeg går på "last ned" i telefonmenyen. Skulle også gjerne hatt Skype. Jeg trodde kanskje man kunne laste det ned via pc for deretter å installer på mobilen, men den gang ei. Tror dere dette er mulig når telefonen har vært på markedet en stund? Det er jo mulig på den litt eldre N73 Lenke til kommentar
thrill Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Windows Live Messenger for Symbian tror jeg ikke du får lastet ned fra offisielle web-steder lenger. Microsoft holder på å lansere det som en betalingstjeneste i samspill med ulike mobiloperatører. Du vil antagelig vis kunne finne en gammel klient på internet om du "Googler" litt, det gjorde i allefall jeg. For å ringe med via MSN eller Skype vil jeg anbefale Fring (www.fring.com). Du kan også chatte online med denne. Du må registrere deg, men dette er gratis. Har ikke funnet noen perfekte løsninger for rimelig komunikasjon, men synes disse tre utgjør en ganske bra kombinasjon for min del: - Fring ringe og online chat via MSN (+ støtter Skype, SIP og diverse andre tjenester) - WLM: online; chat, sende lydmelding, bilder og andre filer / offline; sende e-post - Vyke: sende SMS via GPRS/WiFi i Norge / ringe og sende SMS via WiFi i utlandet Lenke til kommentar
Zirkey Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg har WLM på min N82, så det skal være mulig det. Jeg har versjon 1.0.6141. Husker dessverre ikke hvor jeg fikk det fra. Bruker det kun med wlan, så jeg betaler ikke noe som helst. Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 En nyere versjon av WLM for Symbian er 1.1.8161 Lenke til kommentar
bidz Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) En nyere versjon av WLM for Symbian er 1.1.8161 Hvor kan man finne denne? Er veldig interessert i den "offisielle" WLM versjonen for S60 3rd Edition (N95 8GB). Bruker eBuddy nå, og det er jo forsåvidt greit, men den originale er nok bedre. EDIT: Fant den her: http://www.symbianv3.com/new-windows-live-messenger-perfect Endret 16. januar 2008 av bidz Lenke til kommentar
Bergenogomegn Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Takk skal dere ha . Skal sjekke dette ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå