Cappo Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 En av de første reviews av Splinter Cell til PC har kommet. Fra ingen andre enn PC-Gamer US. De gir spillet respektable 91%. Highs: Ambitious and multi-faceted design; raw tension; rewards different approaches. Lows: Stretches of flat-out demoralizing difficulty; annoying animation bug on stairways. Bottom Line: A "stealth game" for everyone, even hyper action fans. Dere lurer på hvordan jeg vet dette? Fordi jeg sitter med Mars nummeret i hånda, hvor reviewen er. Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Syntes ikke spillet var det helt store. Men jeg har bare spilt i ca. en time. Han er litt for god, han kan f.eks gå 20cm bak 2 politimenn uten at de merker det. Hadde de tatt ett skritt bakover hadde de tråkka rett på han. (Han = deg) Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 nå har jeg nettopp runda splinter cell på pc og jeg kan bare si: WOW! Jeg hadde prøvd demoen og ble ikke spesielt imponert, men etter jeg nå har spilt hele så ruller jeg meg i støvet.. nyydelig grafikk og lyssetning, heftig musikk og et nøye øye for detaljer gjør spillet til utrolig bra tidsfordriv Lenke til kommentar
zeox Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 grafikken er helt herlig å se på, spesielt med de utrolige lyseffektene! de er bare helt konge + et fett gameplay som gjør at spillet får en helt spesiell atmosfære! you gotta love it!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå