Kresstian Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg lurer på en sak angående strømtilførsel til Intel Core 2 Quad Q6600 (G0 stepping) . Trenger jeg en 8-pin strømkontakt eller holder det med 4-pin? Jeg har ikke tenkt til å overklokke. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg bruker 4 og det går greit, men har du 8 burde du bruke den. Lenke til kommentar
Kresstian Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg bruker 4 og det går greit, men har du 8 burde du bruke den. Hovedkortet har mulighet for 8-pin (det er et platikklokk på 4 av pinnene), men strømforsyninga har bare 4-pin. Men satser på at det går bra. Siden det gjør det hos deg. Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Mitt gigabyte kort hadde kun en 4-pin kontakt. Så skulle tro CPU trenger kun 4-pin, men noen HK produsenter bruker 8-pin for å være på den sikre siden. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Har du mulighet for å bruke 8 så gjør du det. Har du ikke det, bruk 4. Hvor vanskelig kan det være? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå