teaspoon Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Skal laste ned ett par ting fra ei anna maskin jeg har stående hos en kompis i Trondheim, men dette er relativt store filer/mapper på 6-8GB, og når jeg forsøker å laste de ned i Konqueror så stopper nedlasttinga opp inderveis, vet ikke om det er Nextgentel som gjør det med vilje, eller om de bare er at linja er ustabil. Men jeg tenkte uansett å prøve å lage en egen torrent som jeg bruker for å overføre mappene til den maskina jeg har her. Men hva skal jeg sette opp på Announcment URL for å få det til å virke? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Dette er en kjent åpen, anonym tracker: http://denis.stalker.h3q.com:6969/announce Lenke til kommentar
teaspoon Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Flott, takk skal du ha Da skal jeg se om jeg får det til. Endret 11. januar 2008 av teaspoon Lenke til kommentar
teaspoon Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 Hmm, ser ikke ut som jeg fikk det til. Laget trackeren i Torrentflux, lastet ned .torrent-fila til denne maskina, men får ikke overført noe. Det står seeding på TF-maskina, og download på denne maskina (Utorrent) men som sagt så overføres ingen data. Prøvde med piratebay, der virket det, men plutselig startet andre å laste ned også, og det ønsker jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå