Pansergnom Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Heisann, når jeg plugger dvi kabelen min i skjermkortet fra tven så ser jeg små blå gnister komme fra metallet rundt dvi porten på skjermkortet samtidig som jeg får støt hvis jeg holder på metallet på selve kabinettet til pcen når jeg gjør dette. Det jeg selvfølgelig lurer på da er om dette er normalt(!?) Syns dette er veldig rart siden jeg aldri har sett dette når jeg har koblet den vanlige dataskjermen til før... Evt vet noen hva som kan forårsake dette, og hvordan jeg kan fikse det? Endret 11. januar 2008 av Pansergnom Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 hvis du har tv'n tilkoblet kabeltv er det stor sjangse for at det er jordfeil på kabeltv anlegget som gjør at du får strøm Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg har parabol, teller det og? Mener å huske at jeg har fått støt fra coaxen til parabolen før(?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå