Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Billig bli med bra effekt

tranzer

Anbefalte innlegg

Er ingen biler som har godt av å ligge på turtallsperra

Volvo holder ihvertfall rimelig bra, kompis hadde en 240 som gikk som jordebil i nesten 2 år og den gikk stort sett på sperra hele tida

Den endte sitt liv da vi skulle se hvor lenge det gikk å stå på sperra før det smalt, men det endte med at forgasseren smelta og tok fyr :p

Var b20(b21?) i den, å det er jo regna som en av de beste volvomotorene noensinne

edit: den hadde også gått 330 000 før vi begynte å herje :p

Endret av daruu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ingen av dere hadde merka forskjell om bilen var oppgitt til 128 eller 135hk når den har blitt såpass gammel (20år +).

Har ingenting med om hvordan en merker forskjell eller ikke, jeg snakker om de som skryter på, og faktisk tror, at bilene deres er bedre enn de faktisk er, og kjøpere som selv tror dette når bilen skifter eier.

Lenke til kommentar

Jeg sa 135hk på bakrunn av annonse jeg fant på autodb. Men så klart, jeg burde ha lest Peugeot-lekiskonet før jeg uttalte meg, my bad.

(Det stod forresten ingen ting om noe forsøk på å øke ytelsen i annonsen, bare så det er sagt.)

Endret av aleks tho
Lenke til kommentar
Er ingen biler som har godt av å ligge på turtallsperra

Volvo holder ihvertfall rimelig bra, kompis hadde en 240 som gikk som jordebil i nesten 2 år og den gikk stort sett på sperra hele tida

Den endte sitt liv da vi skulle se hvor lenge det gikk å stå på sperra før det smalt, men det endte med at forgasseren smelta og tok fyr :p

Var b20(b21?) i den, å det er jo regna som en av de beste volvomotorene noensinne

edit: den hadde også gått 330 000 før vi begynte å herje :p

HAHAH.. Det er volvo det ^^ men er det noe forsjell på V-blocks og vanelige ?? tåler de mere

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...