Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Billig bli med bra effekt

tranzer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om han ikke kjører mye på bane eller kjører på E18 hver dag, så trenger man ikke så veldig rask bil her til lands, får ikke utnytta det allikevel.

Er ikke noen direkte sinke i trafikken heller da, spreke nok i massevis til vanlig bruksbil, men skjønner at han nok er på jakt etter noe som er friskere i avsparket. Som sagt så følte jeg bare for å nevne det av en eller annen grunn. :p

Nå har toyota andre biler som er spreke da, MR2, Celica og Supra er jo "friske" de. Supra blir kanskje i dyreste laget da.

Endret av Lefse
Lenke til kommentar

Bare nevner en billig bil som går ufattelig bra.. Sjokkerende bra egentlig.. Toyota Camry 2.0XLi.. Går bedre enn man skulle tro ;).. Du bør få en ganske god en for 15k, pass deg for rust, ellers kan du bruke bilen resten av livet.. Går og går..

Lenke til kommentar
Kjørte en bil med defekt sevo en tur, der måtte jeg ta i skikkelig selv om jeg ikke kjørte veldig sakte.

Blir ikke helt det samme som en bil som ikke har servo i utgangspunktet. Bilen er beregnet med servo og vil bli uhorvelig tung om servoen ikke virker. På den nye bilen min er det nesten umulig å vri rundt rattet når bilen står stille uten motoren i gang. På den gamle (uten servo) gikk dette ganske lett.

Lenke til kommentar

tja merker maby ikke så mye men det er trossalt 2hk mere da hehe..

Men ja en spm litt uttafor emne.. men ja jeg bare spørr

Er det mange biler som tåler at turtallet er på max i 1 eller 2 min uten at den blir ødelakt??

(og nå snakker jeg om gammle biler) og tåler V-bloks mere enn vanelige motor i europa?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...