Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Billig bli med bra effekt

tranzer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det er jo helt katastrofe og ikke ha servo i bilen da.. da må du bruke 2 hender og hele kroppsvekta for å få svingt med den XD

Ja, og i 110-120 km/t er det så tungt å vri på rattet at man må legge hele kroppsvekta over for å få svingt.. :D

jepp fint du forstår det da :)

Lenke til kommentar
det er jo helt katastrofe og ikke ha servo i bilen da.. da må du bruke 2 hender og hele kroppsvekta for å få svingt med den XD

Ja, og i 110-120 km/t er det så tungt å vri på rattet at man må legge hele kroppsvekta over for å få svingt.. :D

jepp fint du forstår det da :)

Godt det ikke var ironi da. Kan ikke helt skjønne at de bilene du nevner som veier en god del hundre kilogram mindre enn Transportern vår som veier over 1800 kg er så tunge på rattet. Transportern er nesten litt for lett på rattet ved 80 km/t.

tja hvis du klarer å forbi kjøre de forbanna trailerene som er der.. og de småe motorveiene ja som er på 100m

Trailerne har jo egentlig ikke lov til å kjøre fortere enn 80 km/t. Dessuten er det jo som regel mer enn to felter på en motorvei. Hvor i all verden har du vært hvor motorveiene var 100 meter lange?

Lenke til kommentar

hjelp til kjøp av bil; Når noen sier bilen kjører raskere i sving med servo så må det rettes, ellers styrer kanskje trådstarter unna biler uten servo. Det var vel egentlig oz-racing som drog dette litt ut, og han er vel kanskje ennå uenig, men det for la gå.

@tranzer: Har du sett på bmw 320?

Lenke til kommentar
Hei.. jeg har ikke leita så bra etter noen lignende tråd men starter denne alikavell..

asso jeg bare lurte på om det finnes en knall bli "førstebli" med en ganske bra motor inni men billig

har hørt at Ford Scorpio 93MOD har en ganske bra motor i de, veit dere noen andre?

MVH Tranzer

Peugeot 205 GTi (1,9) !

Liten, lett og fantastisk motor.

Med ett hjul ytterst i hvert hjørne liger den som støpt på veien; sett på noen gode piggdekk og ingenting kan stoppe deg på vinterføre!

Jeg hadde en slik i et halvt år, og det er det beste bilåret jeg har hatt noen sinne :)

Bai bai 325i, Golf GTi, Volvo Turbo og alt annet rask budsjettrånere kjører rundt i.

PS:

Den jeg hadde, en sort 88- modell, var grisekjørt i 250.000 kilometer men motoren var like fin. Det begynte å skrante litt ellers, da, men jeg hadde ingen problemer som helst på det halve året.

Lenke til kommentar

du er uvitende du... trenger ikke ta oppkjøring på nytt om du mister lappen i 3 måneder...6 månder er grensen... etter 3 månder får du kun lappen tilbake i posten... ja det var faktisk det, en amazon kan ligge like fint på veien... var senka og stiva opp, men fortsatt tung på rattet.. selv om bilen veier rundt 1000 kg...

er du i prøveperioden så MÅ du ta alt på nytt selv om man kun mister lappen for 3 mnd

Lenke til kommentar

tronni_87.. Bmw er ganske dyre å forburkere hvis du skjønner.. forsikring, deler og sånt.. men den 205`en den er også billig og ganske rå... hvis det er sant det StorPeder sier.. så skal jeg ta en liten look på de bilene der.. det ligger en på finn.no men det er 89Mod

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=12162064&sid=xz13mecFh4AI538372

PS: Tronni_87 Hvilken model av bmw er det du mener? for jeg digger bmw`er ^^

Lenke til kommentar

den peugeoten du linker til er svenskregistert. Nå har franske biler det på seg å ha mye feil både elektrisk og drivverk, men tror 205 er noe av det bedre fra den kanten. Jeg personlig, kommer aldri til å kjøpe fransk, men det ligger mer bak det enn fornuft.

Nå er ikke heller bmw min favoritt, men det er biler med greie motorer, og at de er dyre i drift er noe oppskrytt, på samme måte som alle som selger bilene sine skriver at de er 'billige i drift, deler og forsikring' uansett om det er en alfa romeo eller en motor på 8 liter.

Jeg nevnte 320 modellen siden den er liten, god motor og bakhjulsdrift.

Edit: Skal du ha en bil som ikke faller sammen første kjøretur, ville jeg sett på japanskproduserte biler, som toyota, nissan, mazda e.l.

Endret av tronni_87
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...