>Jonas< Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 det er jo helt katastrofe og ikke ha servo i bilen da.. da må du bruke 2 hender og hele kroppsvekta for å få svingt med den XD Ja, og i 110-120 km/t er det så tungt å vri på rattet at man må legge hele kroppsvekta over for å få svingt.. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 det er jo helt katastrofe og ikke ha servo i bilen da.. da må du bruke 2 hender og hele kroppsvekta for å få svingt med den XD Ja, og i 110-120 km/t er det så tungt å vri på rattet at man må legge hele kroppsvekta over for å få svingt.. jepp fint du forstår det da Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 men kjære deg... kan du bare si meg en LITEN sted i norge du kan kjøre i 120? før det kommer en fartsdomp eller fotobox ?? Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 men kjære deg... kan du bare si meg en LITEN sted i norge du kan kjøre i 120? før det kommer en fartsdomp eller fotobox ?? en liten sted finner jeg ikke.. men E18 funker fett nok for meg... Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 tja hvis du klarer å forbi kjøre de forbanna trailerene som er der.. og de småe motorveiene ja som er på 100m Lenke til kommentar
kremt Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 men kjære deg... kan du bare si meg en LITEN sted i norge du kan kjøre i 120? før det kommer en fartsdomp eller fotobox ?? Er MASSE plasser man fint kan kjøre i den farten på. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 det er jo helt katastrofe og ikke ha servo i bilen da.. da må du bruke 2 hender og hele kroppsvekta for å få svingt med den XD Ja, og i 110-120 km/t er det så tungt å vri på rattet at man må legge hele kroppsvekta over for å få svingt.. jepp fint du forstår det da Godt det ikke var ironi da. Kan ikke helt skjønne at de bilene du nevner som veier en god del hundre kilogram mindre enn Transportern vår som veier over 1800 kg er så tunge på rattet. Transportern er nesten litt for lett på rattet ved 80 km/t. tja hvis du klarer å forbi kjøre de forbanna trailerene som er der.. og de småe motorveiene ja som er på 100m Trailerne har jo egentlig ikke lov til å kjøre fortere enn 80 km/t. Dessuten er det jo som regel mer enn to felter på en motorvei. Hvor i all verden har du vært hvor motorveiene var 100 meter lange? Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 haha det må det være.. men du kan ikke akkurat si at veiene i norge er som sverge, danmark og tyskland.. Lenke til kommentar
Brulf Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 men kjære deg... kan du bare si meg en LITEN sted i norge du kan kjøre i 120? før det kommer en fartsdomp eller fotobox ?? Kjør litt i nordland du, fint mange plasser der Lenke til kommentar
daruu Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 haha det må det være.. men du kan ikke akkurat si at veiene i norge er som sverge, danmark og tyskland.. Nei det er nok riktig, men nå har Norge LITT annet naturlandskap da Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 haha det må det være.. men du kan ikke akkurat si at veiene i norge er som sverge, danmark og tyskland.. Nei det er nok riktig, men nå har Norge LITT annet naturlandskap da men nå snakker vi om veier da Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Det var jo akkurat det daruu snakket om. Veiene i Norge er vanskelig å få lik som veiene i Danmark og Tyskland, på grunn av vår natur. Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 jaja men kunne hatt feks litt lengere motorvei da.. ifra storbyen oslo til bergen feks.. de klarer seff å lage jævela mange tuneller men motorvei klarer de ikke Lenke til kommentar
xclusive_danny Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Er det servostyring eller hjelp med kjøp av bil trådstarter lurte på? Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 hjelp til kjøp av bil; Når noen sier bilen kjører raskere i sving med servo så må det rettes, ellers styrer kanskje trådstarter unna biler uten servo. Det var vel egentlig oz-racing som drog dette litt ut, og han er vel kanskje ennå uenig, men det for la gå. @tranzer: Har du sett på bmw 320? Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hei.. jeg har ikke leita så bra etter noen lignende tråd men starter denne alikavell.. asso jeg bare lurte på om det finnes en knall bli "førstebli" med en ganske bra motor inni men billig har hørt at Ford Scorpio 93MOD har en ganske bra motor i de, veit dere noen andre? MVH Tranzer Peugeot 205 GTi (1,9) ! Liten, lett og fantastisk motor. Med ett hjul ytterst i hvert hjørne liger den som støpt på veien; sett på noen gode piggdekk og ingenting kan stoppe deg på vinterføre! Jeg hadde en slik i et halvt år, og det er det beste bilåret jeg har hatt noen sinne Bai bai 325i, Golf GTi, Volvo Turbo og alt annet rask budsjettrånere kjører rundt i. PS: Den jeg hadde, en sort 88- modell, var grisekjørt i 250.000 kilometer men motoren var like fin. Det begynte å skrante litt ellers, da, men jeg hadde ingen problemer som helst på det halve året. Lenke til kommentar
exs Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 du er uvitende du... trenger ikke ta oppkjøring på nytt om du mister lappen i 3 måneder...6 månder er grensen... etter 3 månder får du kun lappen tilbake i posten... ja det var faktisk det, en amazon kan ligge like fint på veien... var senka og stiva opp, men fortsatt tung på rattet.. selv om bilen veier rundt 1000 kg... er du i prøveperioden så MÅ du ta alt på nytt selv om man kun mister lappen for 3 mnd Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Ulempen med å kjøpe gammel, billig bil med sprek motor er at de ofte kan være skikkelig rævkjørte. (Forrige eier var også en ung fyr med lite penger som ville ha en sprek bil å kjøre galning med). Så vær nøye med at du ikke kjøper et semivrak. Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 tronni_87.. Bmw er ganske dyre å forburkere hvis du skjønner.. forsikring, deler og sånt.. men den 205`en den er også billig og ganske rå... hvis det er sant det StorPeder sier.. så skal jeg ta en liten look på de bilene der.. det ligger en på finn.no men det er 89Mod http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=12162064&sid=xz13mecFh4AI538372 PS: Tronni_87 Hvilken model av bmw er det du mener? for jeg digger bmw`er ^^ Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) den peugeoten du linker til er svenskregistert. Nå har franske biler det på seg å ha mye feil både elektrisk og drivverk, men tror 205 er noe av det bedre fra den kanten. Jeg personlig, kommer aldri til å kjøpe fransk, men det ligger mer bak det enn fornuft. Nå er ikke heller bmw min favoritt, men det er biler med greie motorer, og at de er dyre i drift er noe oppskrytt, på samme måte som alle som selger bilene sine skriver at de er 'billige i drift, deler og forsikring' uansett om det er en alfa romeo eller en motor på 8 liter. Jeg nevnte 320 modellen siden den er liten, god motor og bakhjulsdrift. Edit: Skal du ha en bil som ikke faller sammen første kjøretur, ville jeg sett på japanskproduserte biler, som toyota, nissan, mazda e.l. Endret 21. januar 2008 av tronni_87 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå