Gå til innhold

Kommentarar til The X-CUBE

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe.. joda. Har kutta ut noko av dilldall`et på venstre sida viss du er med meg. Der var det tegna inn ei vifte og to glas på ei rekkje nedover. Dette er endra til at vifta blir heilt oppe og set kjem eit avlangt glas under.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Er kanskje litt tjukt. Men eg tykkjer eg må ha det så tjukt pga. alle skruane. Ein kan sjølvsagt bruke minder skruar. Men skal du hovudsakleg lime så kan held det sikkert med 9mm. Er litt dumt viss det blir for tynt også. Har igjen to skruar så knekk det. Har du nokre planar før ditt kabinett ?

Lenke til kommentar

Jeg har planene mine i signaturen.. Skal nok (kanskje) bruke skruer.. så kanskje jeg tar 12mm også? (starter med dette på skolen i morgen, så jeg får hjelp :D )

åja, setter du platene sammen som nummer 1 på bilde her?

148234.jpeg

Keep up the God work ;)

Endret av StudioARE
Lenke til kommentar

Nummer 1 ja ;) Fann ut det far enklast. Har ikkje noko gjerdesag eller noko med slik gradeskjering bortsett frå sirkelsag. Tenkte faktisk ikkje på att eg kunne skåre dei i vinkel slek men men. Skal legge inn ein oppdatering nå så.. :p

Lenke til kommentar

Jeg er en ivrig snoker på alle prosjekter, og jeg er utrolig glad for å se litt fremgang hos deg :)

Begynner å bli gøy å se på bildene at ting forandrer seg litt nå.

Men støtte opp dvd-rom f.eks, skal du gjøre det? Ser ut som om den henger "litt" :p

Lenke til kommentar

Dårlig tips sikkert, men enkel vinkel under eller på sidene. Da snakker jeg vinkel av metall.. Kan bli vanskelig å feste forutenom på sidene, men det bør da støtte opp litt..

Noe i nærheten av dette tenkte jeg på.. Finnes jo seff mange forskjellige typer og størrelser

480100oo.jpg

Endret av Wrasko
Lenke til kommentar

Den er dessuten billigare på Biltema :p Det har seg slik att det er minimum 1,5 timers køyring kvar veg til nermeste biltema og ein ca 4 til clas ohlson visst eg hugsa rett. Men slikt går vel an å lage sjølv.. Men eg kan ta ein tur ut i garasjen å sjå der. Har ein liten mistanke om at der er diverse som kan brukast. Ellers så har eg rikeleg med patentbånd ;)

EDIT: Eg fann fire stykk av det du viste til. Dei var av stål og vegde ca.100g. Så den saken er i boks. Men.. Patentbånd eller plater ?

Endret av katet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...