katet Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Vel, då var me igang med eit nytt prosjekt. Som sagt i tittelen skal dette bli ein Cube. Den er laga av 12mm kryssfiner og noke plexiglas. Størrelsen på Cube`n blir som følger: 42,4 cm høg, 40 cm brei og 32,4 cm djup. Dette er dei utvendige måla vel og merke. Nokre tegningar/skisser: Det vil alltid bli nokre endringar og fråvik frå teikningane. Kassen blir eit par cm større en det den er tegna til. Det blir kanskje nokre forandringar på plasseringa av vifter ol. Hardwaren som blir brukt består av deler frå ein gammal PackardBell. 2,4gHz Intel Celeron, 120GB Maxtor osv. KOMMENTARAR TIL PROSJEKTET POSTAS HER Endret 11. januar 2008 av katet Lenke til kommentar
katet Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) UPDATE! Her kjem ein ny update! Alle plater, samt plexiglas vart kjøpt før arbeidsloggen vart laga. Eg fekk alle platene, samt plexiglaset utskjerd av byggsenteret. Så dette skulle vere ganske så beint og passe bra med måla eg hadde sett opp på forhånd. Eg har laga ein liten liste over rekkefølga ting skal skje i: - Oppmåling på platene - Utskjering av hull, plexiglas og det som skal skjerast ut - Pussing rundt alle platene og hulla - Montering av vifter ol. som er vanskeleg og komme til når kassen er sett saman. - Samansetting av kassen - Lakkering med klarlakk - Montering av hardware og det som ellers skal vere i kassa Tips / meiningar om denne lista tek eg imot med takk HER! Eg har starta med oppmålinga og plasseringa av alt som treng hol (vifter, CD osv.. ) Endret 12. januar 2008 av katet Lenke til kommentar
katet Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Her kjem ein LITEN update Har skaffa meg elektrisk stikksag, ikkje rotterompa () så i dag skal me begynne å sage litt Hittil i dag har eg faktisk saga ut plexiglaset som skjem til å bli brukt, og litt til da selvfølgeleg. Her blir det sjølvasgt noko som heiter kapp, men det får me sjå om me kan bruke til noko.. Vel, glasbiten på det første bildet er 1,7*10 cm og kjem ikkje til og bli brukt til noko som er planlagt Eg skal bore nokre hol i eit par av bitane, desse bør vere så nøyaktige som mulig og treng tips til korleis eg skal få det til utan att boren hoppar rundt og øydelegg glaset i starten. Tips og kommentarar blir tekne imot med takk HER! Lenke til kommentar
katet Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Vel som sagt har eg skore ut plexiglass bitane. Brukte både "snekkerverstesag" og stikksag. Dette gjekk ganske fint eg var faktisk inponert over kor fint det gjekk med stikksaga. Den hadde då fint blad vel og merke. Bilde av sagene og diverse kjem seinare i dag. Eg har også skore ut hola på framsida og på venstre side. Bilder av dette kjem også seinare i dag. Vel skal til nermeste BY nå, to timer med buss. Bussen fer om 10 minutt. Eg skal dessuten innom biltema, handle hengsler og diverse anna *drit*.. Så god tur EDIT: Vel, gidd ikkje leggje inn bilete i dag. Så me får laga ei "bilde oppdatering" litt seinare i veka.. Elle so fort som eg gidd blir vel det rette å sei Endret 15. januar 2008 av katet Lenke til kommentar
katet Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Bilde- Update Vel, det er kanskje på tide eg finn ut att skulen tek mykje av tida mi pluss nokre andre hobbyar enn akkuratt bygging av kabinett og data ellers. Eg skal inrømme att dette prosjektet blir prioritert ned og speling med dataen på fanget kan være meir intressangt ofte. Her kjem då som sagt ein bilde-update. Bildene er forholdsvis gamle, det har skjedd litt sidan sist. Dette er då høgre sida Vel, planen er att det skal vere ei dør av plexiglas som skal vere resten av den sida. Har tenkt og montere 4 brytere og 4 lys dioder fra biltema på to separate bitar av plexiglass. Her måtte eg båre halve holet 1mm sørre enn resten. Dette er fordi att det var lite med gjenger bak til å feste dei med, så diodane måtte fellast inn. Eg tykte dette var stileg, men litt for skarp bor og maks turtall på håndholdt drill vart det litt for mykje for plexiglaset. Eg laga då t ein ny bite, skar denne me stikksag og det funka ganske bra. Slik kjem då venstre side til å bli. Her skal det inn ei 80mm bøå vifte frå sunbeam og ei svart 92mm som var montert på det gamle kabinettet hovedkort-plata er henta frå. Nesten slik kjem det stå inni kassa då den er ferdig. For håpentleg vis litt beinare men.. Diverse som vart handla på biltema på tysdag, bortsett frå den blå vifta som skal brukast på venstre side. Venstre side nermast og fram sida bakerst. Lenke til kommentar
katet Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Vel, vel.. Ny veke, ny update Det har skjedd ein del ting sidan sist. Har montert nokre gamle hjuler under og sett på bak sida og venstresida der tilkoblingane til hovedkortet kjem ut. Her er hjula på god veg til å bli monterte Prøveboring og skruing. Baksida er montert Sjølvsagt skulle det sprikke ut under boringa.. . . .. Venstresida og hovedkortbrettet er montert. Kommentarar og diverse ant postast HER! Lenke til kommentar
katet Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Ny UPDATE Vel det har ikkje skjedd noko stort sidan sist vil eg tru.. Vel, noko har nå skjedd får eg håpa Framsida og den sida som strømforsyninga skal være på er montert. Eg har pussa ein del på plexiglaset slik att det skal passe perfekt. No held eg på med pussing på "skøytane" mellom dei ulike sidene. Der er det nokre små ujevnhetar som vart til under monteringa pga. litt skeiv boring i forhold til platene. Kommentarar/tips postast HER! Lenke til kommentar
katet Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Ny UPDATE! Har pussa ferdig mellom platene. Ein kan ikkje kjenne overgangen, berre nokre små områder der det var vanskeleg og komme til. Plexiglas-døra er montert og er pussa fint til slik att det passar. Eg har også montert loket med hengsler, slik at det kan opnast. Dette for å lette tilgangen til diverse, diverse Og dessuten er hengsla på topploket dei beste eg har montert i mitt liv. På det siste bilde her, treng eg litt hjelp / tips. Eg må feste ramma til LCD`en på ein eller annan måte. Eg kan ta lim rundt sjølve råma å lime den inn i treverket. Eller eg kan feste den innvendig på ein eller annan måte. Tek imot tips/kommentarar HER! EDIT: Eg brukte 7 timar og 23 minuttar på dette inlegget Vart sagt i kommentartråden att eg skulle begynne, det gjore eg men.... Endret 1. februar 2008 av katet Lenke til kommentar
katet Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Det har eigentleg ikkje skjedd noko dei siste 4-5 dagane. Eg har tenkt og vurdert litt og skal høyre med dykk kva de meinar om diverse. Eg reknar med alle har fått med seg korleis strømforsyninga ligg. Eg treng eit tips til ytligare festing av denne. Har teinkt å feste eit patentbånd på dei to bakerste skruane til 12cm vifta å deretter skru dette fast i botnen av kassen. Kva meiner DU? Eg treng også eit lite tips til harddiskdrev. Eit einkelt alternativ her kan være patentbånd, men har du nokre gode idear så sei frå Svar. tips, kommentarar OSV. blir teke imot med takk HER Lenke til kommentar
katet Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 Ny UPDATE! Oi.. 10 dagar sidan sist. Jaja.. la gå. Sidan sist har det skjedd ein del ting. Brukte blant anna helga på å lakkere kassa. Resultatet var slik middel bra. Nett som forventa. Ikkje gadd eg pusse noko serleg heller så fornøyd med den saken. Etter dette var det fort hovedkorte, skjermkort, harddisk, straumforsyning og litt til kom på plass. No driv eg å monterar elektronikken. Brytarar, straumforsinkar, lys osv. Trykkbrytar/dørbrytar. Lyset skrur seg på når loket er oppe og blir skrudd av ca. 15 sec etter att loket er på igjenn. Lyset skal også kunnes skruast av å på manuelt uavhengig av loket. Lyset er eit 30cm kvitt og eit gult katodelys. Lenke til kommentar
katet Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Ein bitteliten update angåande elektronikken. Eg slit litt med den. Har fått ei lita mengd med kortslutningar som eg ikkje finner ut av og trur eg har teke knekken på ein basic-kit til katodene. Hadde eg berre funne igjen multimeteret i dette rotet.. Bortsett frå den meir eller mindre heimalaga elektronikken er alt montert bortsett frå LCD skjermen. Den kjem nokk på plass så fort resten er klart. Bilder kjem forhåpentleg vis seinare ein dag.. Kan ikkje love att det kjem noko i dag ivertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå