Gå til innhold

Sony Vaio er kjøpt! Noen ønsker om omtale?

Anbefalte innlegg

Sitter nå med en Sony Vaio VGN-AR41S kjøpt for underkant av 15.000 NOK!!!!!

Jeg har tilgode å finne noen anbefalinger/omtaler om denne maskinen og vurderer derfor kanskje å lage en, da jeg vet det er mange der ute som er veldig interessert i denne maskinen.

Så hvis det er noen som er interessert, gi meg beskjed - og er det stor interesse for dette skal jeg legge ut omtale om maskinen om ikke så lenge til.

Imens, hvis det er noen som har spørsmål etc om maskinen, er det bare å spørre...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan jo begynne med fremgangsmåten for å få den til den prisen?

hehe...klart det...

for den prisen ofret jeg litt.

denne ble kjøpt privat (forseglet i original eske osv.)gjennom Ebay.uk.com

Mao kjøpt i utlandet.

No big deal egentlig....men fullstendig klar over hva kjøp i utlandet mefører dog, men igjen dette er jo opp til kjøpet - hva en er villig til å offre eller ikke.

Lenke til kommentar

Gratulerer med kjøpet!

Hadde vært veldig bra med en omtale :thumbup: Skal snart ha bærbar selv, så jeg leiter litt rundt etter tester osv...

Har hørt at det er ganske dårlig byggekvalitet på del av Vaio maskinene, er det sånn på din maskin også, eller?

Lenke til kommentar
Gratulerer med kjøpet!

Hadde vært veldig bra med en omtale :thumbup: Skal snart ha bærbar selv, så jeg leiter litt rundt etter tester osv...

Har hørt at det er ganske dårlig byggekvalitet på del av Vaio maskinene, er det sånn på din maskin også, eller?

takk for det!

omtale vil komme iløpet av uken - bare teste den ut litt mere...

hve mener du med byggekvalitet?

Lenke til kommentar

Tester er alltid fint. Legg den ut i avdelingen for brukertester, men legg gjerne en link her når du har lagt den ut.

Byggekvalitet går på hvor godt maskinen er bygget, hvor solid den er og hvor mye den ser ut til å tåle. Ei solid maskin virker godt skrudd sammen, ingen knirking, løse eller slarkende deler eller partier på maskina som gir mye etter om du trykker på den.

Se gjerne gjennom et par tester av bærbare på forhånd, så vet du hva folk pleier å se etter.

Lenke til kommentar

Du kan vel også forklare den vanittig høye prisen (tenker ikke på prisen du betalte).

Ofrer man litt oppløsning, og godtar HD DVD istedenfor BD, får man X200 til 10k mindre, og da med TO 8600gt i SLI (som også er bedre enn det til denne enkelt også). Man kan vel også få med BD og lik oppløsning i andre maskiner, spesielt om man installerer BD selv (dette er vanvittig lett, og man mister ikke garanti heller).

Det må jo være noe jeg ikke ser?

Lenke til kommentar
Du kan vel også forklare den vanittig høye prisen (tenker ikke på prisen du betalte).

Ofrer man litt oppløsning, og godtar HD DVD istedenfor BD, får man X200 til 10k mindre, og da med TO 8600gt i SLI (som også er bedre enn det til denne enkelt også). Man kan vel også få med BD og lik oppløsning i andre maskiner, spesielt om man installerer BD selv (dette er vanvittig lett, og man mister ikke garanti heller).

Det må jo være noe jeg ikke ser?

BD, hva er det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...