Håpefull Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Har et hovedkort type Abit KD-7 RAID. Jeg har brukt både Mainboard Monitor 5.5 og SiSoft Sandra 2002 Pro, og begge disse viser at Spenningen der den skal være -12v er -7,2v og der den skal være -5v er +0,35v... Hva kan dette skyldes?? Må jeg sende det i retur? (kortet er 1uke gammelt) Frustrert... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Det første du bør gjøre er å fikse emnet til noe annet, om du ikke gjør det blir denne stenkt? Hjelp!! Er sinnsykt dårlig Til saken. Hva er problemet i grunnen, har du problemer med pc'en din, eller er det bare tallene du ragerer på? Kan være at måle programmene viser feil vet du, så prøv og oppdater begge programmene. Du kan og prøve en annen psu, du har vel noen kammerater som kan hjelpe deg vel? Du låner hans og han prøver din. Lenke til kommentar
Håpefull Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2003 Jeg reagerer nok egentlig bare på tallene...kan jo ikke unngå å lure på om dette er skadelig..har egentlig ikke noen problemer, men synes det er rart at alle sensorene (nesten da) skal være feil..(HK-temp = 127ºc f.eks). Fortsatt undrende... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Jeg reagerer nok egentlig bare på tallene...kan jo ikke unngå å lure på om dette er skadelig..har egentlig ikke noen problemer, men synes det er rart at alle sensorene (nesten da) skal være feil..(HK-temp = 127ºc f.eks). Fortsatt undrende... Nå var det noe annet, fikk mere info og da kan en bios oppdatering hjelpe deg. Det ville eg prøvd, er ikke sikker det hjelper, men skader ikke å prøve? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå