Duqe Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Skal til mandag skifte fra lagerarbeid til IT-support for Ventelo og skal gjøre mitt beste for å imponere og lagt merket til. Noen som har noen tips jeg bør- og ikke gjøre? Takk for all tips på forhånd. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Første linje support? eller skal du være noe annet? Første linje handler stort sett om å lese opp fra en liste og sende ting videre oppover i systemet. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Første linje support? eller skal du være noe annet? Første linje handler stort sett om å lese opp fra en liste og sende ting videre oppover i systemet. Det er 1-linje support, ja. Vil helst ikke tabbe meg ut, noe jeg bør unngå å gjøre? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Ikke snakke for fort er vel nærmest første bud, men kan vel være verdt å tenke på likevel. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 jeg har vel lært opp ca 5 stk i support det siste året, og veldig godt tips er å ALLTID være sikker i din sak. tror du at du har rett, så har du rett, ALDRI tvil på det du sier, da vil brukeren du hjelper også tvile. når du tviler blir brukeren gjerne sur og du får kjeft for at du ikke kan jobben din. men igjen, har du virkelig ikke peiling, så si det. ikke si f.eks "jeg mener å huske at" eller "jeg tror". og når det gjelder når de spør hvor lang tid det tar, og du ikke har peiling, så tipp, og legg på litt tid, de blir mye mer fornøyd når de faktisk hører ca når noe blir ordnet, selv om du ikke har peiling. men, som Duqe sier, ventelo support regner jeg med at består av å lese fra en liste og sende saken videre Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Takker så meget AKLLA, skal følge de råd jeg har fått av deg og gjøre mitt beste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå