Atlesen Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hallo,har hatt dette problemet i en uke nå.. Jeg kommer ikke på internett eller noe som har med nett å gjøre.. Har et Netgear nettverkskort.. Problemet er: Når jeg er tilkoblet, og trykker på status, står det e.ks. Sendt:470 motatt:0.. Når jeg går på nettet,kommer jeg inn og det står att siden ikke kan vises.. Modemet funker,telefonen funker,nettverkskortet funker på naboen sitt nettverk.. Noen som veit hva som er feil? Er lei av å sitte med kabel.. Er det bare en enkel bagatell?? Atle Lenke til kommentar
Chizzo Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hadde samme problem for en liten stund siden.. Veldig irriterende at det står tilkoblet, uten at man får åpnet opp en internett side! Om du går inn på internett, og skriver inn IP-Adressen din i adressefeltet så kommer du kanskje inn på en slags kontrollpanel (det gjorde ivertifall jeg). Der kan du jo restarte nettverket slik at alle innstillinger o.l blir stilt tilbake i en fungerende tilstand. Om ikke det virker etterpå (gjorde ikke det hos meg), så kan du ringe opratøren din f.eks Tele2 og si at du har problemer. Det gjorde jeg og fikk service (Gratis), repratøren brukte under 10 min på å fikse det. Jeg la ikke engang merke til at han var her, og VIPS så har du fiksa problemet Håper jeg var til hjelp! Bare spør om du lurer på noe mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå