Gå til innhold

Komplett, ordrestatus står "Sendt" bor 2 timer fra Sandefjord. Når vil varene forventes å komme til postkontoret?

Anbefalte innlegg

Hei nå er ordrestatus på pcn min "Sendt" hvor står pakkesporingen? det står

Leveranser

2008-01-11T15:23 betyr det at de sendte varene 15:23?

Og jeg bor 2 timer vekk fra Sandefjord er det ikke der Komplett ligger?

Når kan jeg forvente at varene kommer til postkontoret? Kan jeg være så heldig at de kommer i morgen? Eller må jeg vente til onsdag eller torsdag eller noe sånt?

Og hvordan kan jeg se på pakkesporing? Skjønner ikke det som står der, får feilmelding

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor mange tråder er det egentlig nødvendig å opprette i forbindelse med denne handelen du har gjort hos komplett.no?

De eneste som vet når Posten kommer til deg, er Posten. Ja, det kan godt hende det kommer til postkontoret ditt i morgen, men det vet jo ikke VI. Det er lørdag i morgen, så da er det mer usikkert hva som skjer. I verste fall kommer det nok på mandag.

Lenke til kommentar
Og jeg bor 2 timer vekk fra Sandefjord er det ikke der Komplett ligger?
Selv om du bor 2 timer unna Sandefjord, vil pakken bli sendt til Oslo før den sendes videre til deg.

Tror du finner nummeret for pakkesporing når du logger deg inn på kontoen din hos Komplett.

Lenke til kommentar
En liten rettelse, Komplett holder til på Fokserød, ikke så langt fra Torp flyplass, så de ligger ikke i Sandefjord, men litt utenfor...

Og Fokserød- / Kullerød- / Torp-området er i Sandefjord, riktignok ikke i sentrum av byen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...