Bakkan Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hei! Jeg har et problem.. Jeg har 0gb lagringsplass på C disken.. Mens på D er det over 200gb plass på igjen.. Jeg har ingen spill eller noe sånt på C. Jeg fikk sånn kritisk feilmelding om at det var for lite plass på C disken. Jeg gikk inn, sletta alle filmene mine, og Whiiips! der hadde jeg 5-6gb plass. Jeg dro da til noen venner og når jeg kommer hjem igjen, får jeg melding om at C disken er kritisk, ingenting er rørt eller noe som helst. Plutselig er disken bare tom.. (Jeg har ingen spill eller noe sånt, bare sånn som var på datan da jeg instalerte windows, Notepad etc..) Kan noen som er flinkere enn meg prøve å hjelpe meg? Jeg skal svare så godt jeg kan.. Hilsen en frustrert! :'( Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Kanskje filmene fremdeles ligger i papirkurven? Eller at restore funksjonen sluker lagringsplass. Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Har opplevd noe av det samme.. Men hos meg var problemet i pc suite til nokia mobilen min. Fikk beskjed om "ny enhet funnet" og denne enheten la seg til selv, og begynte på nytt i et kjør. Dette endte med at hver gang denne mld kom opp (noe som ble en del i løpet av noen timer) så ble det oppretta ei ny fil på disken. Denne var på rundt 2-3 mb, men når det ble nok av denne så var det noen gb i bruk. Så min teori.. sjekk alt som hettes for "temp" mapper på PC-en.. slett alt ifra dem, og overvåk dem litt, se om du har noe av det samme problemet som jeg hadde. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Filene i C:\WINDOWS\PREFETCH kan også slettes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå