MST Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hei! Jeg har endelig funnet ut pw på min router og har kommet inn på router menyen. Men jeg lurer på hvordan jeg skal åpne portene.. Jeg har en ZyXEL G-2000PLUS. Jeg lurer på hvordan man åpner porter og hvilke porter man skal åpne. Her er et bilde av hvor jeg tror jeg åpner portene: Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Her er link til en genial guide: http://www.portforward.com/english/routers...routerindex.htm www.portforward.com gir deg guider på alt når det gjelder nettverk og porter. På den førstnevnte linken finner du bare navnet på routeren din og følger instruksjonene som kommer opp. Eller gå inn på Portforward og finn en guide som passer bedre for deg -MK- Endret 11. januar 2008 av -MK- Lenke til kommentar
MST Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Ville helst ha et svar av en bruker her. Men takk for siden;) Lenke til kommentar
MST Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Trnger fortsatt hjelp.. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Nå vet ikke jeg om du er inne på riktig da (SUV Servers) men det ser helt likt ut som på min nesten(en linksys router).Jeg skrev dette: Name skriver du hva du vil, kanskje noe som minner deg om hvorfor du åpnet portene, f.eks COD4 ps3. På Start Port skriver du 3074 og på End Port skriver du 3075 og under ip adressen skriver du IP adressen til Ps3en din. Så huker du av på Active. Hvis det slutter og virke etter en stund så kan det hende det er fordi ps3en har byttet ip adresse, det skjedde hvertfall med meg. Bare gå inn og skift til den nye da isåfall. Jeg har ikke no peiling på det her jeg heller men brukte www.portforward.com og det gir bra! Så hvis du ikke skjønner min forklaring kan du gå der. Jeg vet ikke om dette er riktig eller no så tar ikke no ansvar, men vill da tro det skal gå! Lykke til! Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 skal forklaringa til Andy duge må du bruke fast IP, dvs lage IP selv. Du finner guide til hvordan du gjør dette på Denne siden. Lenke til kommentar
MST Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg finner ikke min router på den siden.. Så ikke noe hjelp og få fra den. Lenke til kommentar
Sakera Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg finner ikke min router på den siden..Så ikke noe hjelp og få fra den. Om jeg husker rett fra den andre tråden, så har du allerede NAT 2 og uPnP aktivert. Da vil det ikke hjelpe å åpne portene manuelt. Lenke til kommentar
Sakera Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Denne guiden kan du forresten bruke: http://www.portforward.com/english/routers...ion_Network.htm Lenke til kommentar
MST Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Får ikke aktivert uPnP... Vet ikke hvorfor:/.. Lenke til kommentar
MST Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Ok, nå har jeg åpna port 3074 og 3075 og noen andre. Men hvordan får jeg en fast i.p? Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 det kalles statisk IP, og det er en guide for det og på ovennevnt side http://portforward.com/networking/staticip.htm Du finner guider til det du trenger når det gjelder nettverk på den siden -MK- Lenke til kommentar
MST Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Kjønte ikke alt det der>.<... Så mye:O? Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Det er ufattelig mye ja! Slet lenge med det selv.... Jeg har aldri helt fått til å åpne porter, men allikevel sitter jeg har og råder deg Slett ikke bra .... -MK- Lenke til kommentar
MST Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Portene har jeg fiksa nå Nå er det bare denne I.P greia igjen så er alt perfekt^^ Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 prøv og se om cod funker nå da, siden du har åpnet portene... du skrev jo ned ps3ens ip adresse så da skal det vell funke nå, men sikkert ikke når den bytter ip igjen.. Lenke til kommentar
MST Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg trenger hjelp med dette: Set port forwarding on your router to your Playstation 3. Open ports 3658, 3478, 3074, 3075 (UDP) and ports 80, 443, 3074, 5223 (TCP). Finner ikke hvordan jeg kan velge "UDP" og "TCP".. Velger routeren min automatisk begge? Lenke til kommentar
MST Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Trenger fortsatt hjelp med de UDP og TCP greiene;) Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Siden du ikke har noe valg regner jeg med at den åpner begge ja. På min ruter kan jeg velge selv så er ikke helt sikker på akkurat dette... -MK- Lenke til kommentar
MST Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Får håpe den åpner begge.. Ser ikke ut som jeg kan velge.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå