Caddy Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hei. Ser MPX har dette kortet inne å greier. Så også at de har "HW.no Anbefales" logoen der, så jeg tenkte jeg skulle se hva HW skreiv om kortet. Men jeg finner ikke testen... Har MPX da lagt logoen inn der som god reklame eller er jeg bare blind? Søkte i testene dere HW hadde gjort men fant kun 8600GT.. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Skrev feil. Never mind... Endret 14. januar 2008 av Caze Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Fant ikke denne jeg heller. Kan se ut som MPX bruker denne som litt "gratis" reklame. Send en mail til MPX og spørr etter en link til testen dem henviser til fra HW. Lenke til kommentar
Gibblay Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 MPX har vel tøyd strikken litt,men de har jo rett også. Hardware anbefaler geforce 8800gt etter denne testen. http://www.hardware.no/artikler/msi_geforc...0_gt_oc/45668/8 Var ikke akkurat samme kortet, men det er jo bare merket som er forskjellig.(+forskjellig bundle) Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Forskjellen er nok bundle, og en god del bedre kjøleløsning som egner seg til overklokking. Det er også overklokket fra fabrikk som alle gainward sine "golden sample" kort er. EDIT: Her er link til en test av det samme kortet, men med 1GB minne. Endret 22. januar 2008 av Harribo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå