Bruker-93156 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Det var verre denne gangen da jeg jobbet på 1:1 for å få fram mest mulig nyttig siden det er der de fleste ligger på makro fotos... Dette er hva jeg har tatt bilde av: F/2.8-11: F/2.8-4: F/4.5-11 Jeg garanterer ikke for at fokus er 100%. Brukte AF, og la ikek akkurat sjela mi i det. Neste gangskal jeg bruke større avstand så det blir lettere å få rett fokus. Men nogenlunde rett er den. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Kankje ikke det greiste motivet - da det jo begrenser seg selv hvilken dybde du får her.. Hva med noe annet ? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Kankje ikke det greiste motivet - da det jo begrenser seg selv hvilken dybde du får her.. Hva med noe annet ? Skal ikke vise hvordan dybdeskarpheten er, men skarpheten der fokus sitter...Får finne noe annet senere, når det er lyst ute, våknet ikek før 14:00 Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Joda, men på ett tilnærmet flatt objekt så vil det jo ikke vise så godt som på ett objekt med dybde ? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Joda, men på ett tilnærmet flatt objekt så vil det jo ikke vise så godt som på ett objekt med dybde ? Vi for se hvordan det blir neste gang jeg tar den fram, orker ikke rote nedi kjelleren mer, vil ut i lyset nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå