Izex Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Noen som har Deep Impact kjøler? Jeg har ei litt dårlig ribbe og ser etter ny Har sett på Deep Impact Super Silent og High Speed varianten. Jeg har også vurdert Kanie Hedgehog 294M (som da blir Hedgehog Rex når jeg har satt på min 92mm funnel og papst viften) - Alt på www.3dfxcool.no Hadde vært kult om det går ann å smekke på 92mm kjøler på Deep Impact (60mm Super Silent) kjøler...Får sette på CPU shim og prøve Hvis det blir den jeg kjøper Lenke til kommentar
Izex Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2003 Ingen som har peil på CPU kjølere? Det tror jeg lite på...Alle her overklokker jo og styrer og uten bra kjøler kan dere da ikke overklokke no særlig vel Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Bruker vannkjøling nå, selv kjører jeg zalman 6000cu tror jeg, ikke kkurat for overklokking, men hva med Denne ? Den skal være veldig god etter det jeg har hørt, men så koster den svin Lenke til kommentar
Izex Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2003 Skjedde no rart (Ran into problems sending Mail. Response: 550 Syntax error in 'To' header: missing or malformed local part: failing address is: <> ) - ???, Beklager! Lenke til kommentar
Izex Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2003 Den var fin ja, virkelig fin. Men dyr ja... Har så forbanna lyst på vannkjøling men det virker så knotete å få alt man trenger og sånn, dessuten venter jeg på de nye blokkene de får inn på microplex snart, vedder på at de har en stor prislapp med god plass til mange tall på. Trenger nytt 3Dkort også så det blir nok kanskje det aller først, men er så usikker på valg av 3Dkort enda så, sikler litt på no ati 9700(pro) kort da, kommer 9900 eller no sånnt snart tror jeg skimtet det på ei side Beklager, sporet litt av her hehe...Ta det fra topen av. Ran into problems sending Mail. Response: 550 Syntax error in 'To' header: missing or malformed local part: failing address is: <> ??? Lenke til kommentar
Term Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Har akkurat bestilt meg en slik swiftech kjøler med en enermax 80x80 vifte. gleder meg som en unge. håper jeg får det på lørdag Lenke til kommentar
Izex Skrevet 14. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2003 Tror jeg tar en superconductor kjøler da...Så kan vi kansje sammenligne, kunne tenkt meg swiftech som du kjøpte, men den var dyrere og jeg har tro på Deep impact highspeed kjøleren, har en ide om hvordan jeg kan modde kjøleren hvis den blir "for svak" Lenke til kommentar
Silenoz Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Styr unna funnel.. Det er en dårlig løsning. Lim heller vifta over skallet på den gamle. Da øker effekten, og den blåser på omgivelsene. Lenke til kommentar
Izex Skrevet 14. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2003 Har ikke den lange plast sak funnelen da...har den som er av ALU og har vibrajons dempende pakninger og sånnt så det funker meget bra. Skal bare ha kjøling til den andre PC'n. XP2400+'en min har bare ca 40'C i Load med 92mm - er bare om å ha skikkelig vifte og la den suge bort varmen fra CPU isteden for å blåse og varme opp hele hovedkortet og sånnt En Deep Impact supersilent er bestillt - 450 kr var ikke så ille Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 med ein tett funnel (sette på litt pakning) bør vel gå bra...eller?? Lenke til kommentar
Izex Skrevet 14. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2003 Pakninga jeg har er i myk gummi som går helt langs kanten så den stikker ikke ut noen steder og bremser luftstrømmen...fin hendig sak, microplex har dem enda såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå