Solemdal Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hvorfor korter iTunes/iPod noen sanger? F.eks When You Were Young, som varer i godt over 3 minutter, varer plutselig i 2 min og 30 sek. Irriterende, siden sangen slutter tidligere enn den egentlig gjør. Noen sanger som egentlig varer i 3 min, varer nå plutselig i 6. Hvorfor er det slik, og hvordan kan jeg fikse dette? Lenke til kommentar
Chizzo Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Det er rett og slett ikke noe galt med sangen? Har du prøvd å åpne den i Windows Media Player og sett hvor lenge den varer der? Har ikke hatt samme problem selv. iTunes fungerer helt fint hos meg. Om du har tuklet med noen instillinger evnt. på sangen eller iTunes så kan jo dette være årsaken. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Har samme problemet med Podcaster som jeg laster ned via iTunes (musikk laster jeg ikke ned). Mange mangler litt på slutten. Har prøvd å overføre podcastene manuellt direkte fra mappene, men har det samme problemet når jeg spiller de på MP3 spilleren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå