Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Er det nye tilbudet fra Telenor til å anbefale?


Anbefalte innlegg

Jeg hadde den linja før (UTEN begrensning) og er forsåvidt fornøyd med Telenor. Bra oppetid, og de leverer godt og vel den farten du har betalt for. Har nå byttet til 1024/256 med 30 GB limit. Samme prisen.

 

eg har nå 704/128 uten begrensning, men vil VELDIG gjerne ha den linja du snakker om! kass ordning er det du har??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg hadde den linja før (UTEN begrensning) og er forsåvidt fornøyd med Telenor. Bra oppetid, og de leverer godt og vel den farten du har betalt for. Har nå byttet til 1024/256 med 30 GB limit. Samme prisen.

 

eg har nå 704/128 uten begrensning, men vil VELDIG gjerne ha den linja du snakker om! kass ordning er det du har??

Lenke til kommentar
Jeg hadde den linja før (UTEN begrensning) og er forsåvidt fornøyd med Telenor. Bra oppetid, og de leverer godt og vel den farten du har betalt for. Har nå byttet til 1024/256 med 30 GB limit. Samme prisen.

 

eg har nå 704/128 uten begrensning, men vil VELDIG gjerne ha den linja du snakker om! kass ordning er det du har??

 

Er jo bare å ringe kundeservice det, så får du også samme abonnement. Koster riktignok 195 kroner i gebyr (forutsatt at du har et annet telenor adsl abonnement).

Lenke til kommentar
Telenor mener at folk bruker alt for mye båndbredde på å laste ned hele tiden. Det er problemet. NGT bryr seg ikke fordi de vet at de vinner mer på og godta dette. Telenor vil at vi ikke skal bruke ADSLen som en linje som belastes 100% hele tiden. Noe som burde være lov.

 

Man kan da fortsatt laste ned så mye du vil hos Telenor så lenge man vil betale for det. Telenors greie er vel at for det store flertallet holder det med de begrensningene som de har satt, og da mener de at de "vanlige" ikke skal subsidiere de som pøser på med DL.

 

Forøvrig har jeg selv Telenor, og har vært strålende fornøyd med både opptid og hastighet. Derimot har Telenor en stor jobb å gjøre når det gjelder kundebehandling og ensartet kundeinformasjon. Jeg har idag 704/128 abo uten limit. Ringte i går for å endre til 1024/256 og resultatet av det kan du lese her http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=8...er=asc&start=32. Sendte så melding til telenor's kundeservice hvor jeg ba om svar på hvorvidt dette var riktig eller ikke. De lover svar innen 24 timer, noe de ikke klarer å overholde. Snakket med ny kundebehandler idag og forklarte ham hele greia. "Hold linja litt, så skal jeg sjekke" sa fyren. Tilbake etter 20 - 30 sek og sa at dette ikke var riktig. Så nå har jeg da opppgradert hastighet.

 

Poenget her er at svaret du får avhenger i stor grad av hvilken kundebehandler du er i kontakt med, og det er etter min mening ikke godt nok. Kunden bør (skal) få samme svar enten han snakker med A eller B på kundeservice.

 

Blei litt mer enn jeg hadde ment dette her, men kort oppsumert fra min side så leverer Telenor absolutt varene, men har et problem med kundeservice.

Lenke til kommentar

Er det mulig???!??! Nå har det gått et par timer siden sist vi hadde denne debatten! Er det så mye engasjement og energi som bare må ut hos forumbrukerne, og Telenor er det eneste vi har å bruke det på?

 

Man kan da da vel kjøpe Telenor Internett med 1GB begrensning om man ikke laster ned mer enn 1GB allikevel. Da er det jo tross alt det billigste 704 abonnementet i landet (med mindre man har spesialavtaler).

Om man laster ned mer velger man selvsagt et annen leverandør og betaler litt mer. Med mindre man er dum, eller veldig glad i PPPoE-løsningen.

 

Og så er det da de taperene her på forumet som har valgt å bygge opp hele sin identitet på forumet rundt hets av Telenor. Engasjer dere i Natur og Ungdom, skriv dikt, start hemmelig skoleavis. Gjør noe annet enn dette!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...