PaloX Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Hei Går å tenker på å kjøpe meg en stue pc. Men klarer ikke finne ut helt hva jeg vil ha, og hva som passer best osv.. Kan ikke noen gi meg tips, og evt. lage meg en handlevogn? krav: -10-15000 -praktisk kabinett, med rimelig god plass og gode muligheter -vil helst ha firekjerners prosessor -Skjermkort som klarer dra filmer og spill BRA og mulighet for å koble til både LCDtven, og pcskjermen som står rett bak tven, på en skrivepult. Bedre å sitte der viss jeg skal arbeide med noe o.l -Nok minne -Lydkort med optisk lydutgang -Helst være stillest mulig -God lagringskapasitet. Eventuelt en raptor til OS -HD spiller, evt HD og Blu-ray, men er så dyrt. -Windows Vista home premium på norsk Vil ha en pc som kan vare lenge, og kan brukes til alt. Men finner ikke ut hva jeg vil ja osv. Kan ikke noen hjelpe meg å sette opp en, med alle nødvendige deler jeg trenger for å bygge den? mvh palox Endret 11. januar 2008 av PaloX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå