Gå til innhold

Trenger hjelp, nvidia go 7600 vs ATI2300

raysv

Anbefalte innlegg

Hei,

Driver å krangler litt med asus om dagen da jeg leverte inn en laptop til de som jeg har hatt der litt for lenge på service, så de har kommet med et swap offer til meg. Hadde en A6T med et nvidia 7600 kort i som jeg bruker til en del spilling.

Nå etter mye krangling med de så har de tilbud meg en del maskiner som jeg har takket nei til hele tiden da jeg har sagt jeg skal ha et skjermkort som er like bra som det jeg hadde i swap maskinen.

De startet med en maskin med et go7300 kort med en c2d5200 cpu, så kom de med en go8400 med c2d5200 cpu som jeg sa nei til begge to da jeg vil ha et like kraftig skjermkort som det jeg hadde.. og nå har de kommet med et "final" offer og klart å komme frem med en maskin med ATI2300 og en amd TK 53 prosessor... jeg går ut i fra at noen av disse maskinene ikke klarer egentlig matche det jeg hadde.

Mitt spørsmål til dere er hva slags kort til nvidia kan x2300 sammenlignes med?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Go 7600 er langt, langt bedre enn 2300 i 3D-ytelse. ATI-kortet støtter DirectX 10, men det har ingenting å si, siden det er så svakt at det knapt klarer å dra noe som helst spill. TK53-prosessoren er okei, men den er svakere enn C2D'en du hadde.

Siden HD 2300 er det aller billigste ATI/AMD har, vil jeg tro den er på linje med det billigste til Nvidia; GeForce Go 8400.

Endret av cosmo03X
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...