Cho-san Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Hei. Var ein kar som skulle ha noken bilde frå min bærbare datamaskin, og så når eg satt minnepennen hans inni min data, krasja vista. Etter dette vil ikkje vista starte opp. Eg kjem til ein skjerm der eg kan velge å starte opp windows på vanleg måte, eller bruke diagoniserings verktøy. når eg trykker start windows opp på vanleg måte, starter datan seg på nytt og eg ender opp på samme plass. Når eg trykker på bruk diagoniserings verktøy, begynner den å jobbe men kjem tilbake til samme vinduet. prøve å starte opp i sikkerhetsmodus, men når den begynte å "bla igjennom" alle filene, stoppa den plutseleg å starta på nytt. Har og vore inne i Bios og sjekke Boot order, men der var alt som det skulle. Nokon som veit kva som er gale? Takk Endret 11. januar 2008 av Heize Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 ingen som veit? kanskje det finnes eit lite program som kan legges innpå ein usbpen, som kan sjekke om det er noken windows file som manglar? Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hei.Var ein kar som skulle ha noken bilde frå min bærbare datamaskin, og så når eg satt minnepennen hans inni min data, krasja vista. Etter dette vil ikkje vista starte opp. Eg kjem til ein skjerm der eg kan velge å starte opp windows på vanleg måte, eller bruke diagoniserings verktøy. når eg trykker start windows opp på vanleg måte, starter datan seg på nytt og eg ender opp på samme plass. Når eg trykker på bruk diagoniserings verktøy, begynner den å jobbe men kjem tilbake til samme vinduet. prøve å starte opp i sikkerhetsmodus, men når den begynte å "bla igjennom" alle filene, stoppa den plutseleg å starta på nytt. Har og vore inne i Bios og sjekke Boot order, men der var alt som det skulle. Nokon som veit kva som er gale? Takk Det du kan prøve er å gå i BIOS og inn i boot seksjonen og velge CD boot som førsteprioritet. Så setter du i CD-en og starter hele maskina på nytt og booter vista CD-en. Så velger du reparer windows:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå