Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Vista vil ikkje starte opp etter radom krasj.

Anbefalte innlegg

Hei.

Var ein kar som skulle ha noken bilde frå min bærbare datamaskin, og så når eg satt minnepennen hans inni min data, krasja vista.

Etter dette vil ikkje vista starte opp. Eg kjem til ein skjerm der eg kan velge å starte opp windows på vanleg måte, eller bruke diagoniserings verktøy. når eg trykker start windows opp på vanleg måte, starter datan seg på nytt og eg ender opp på samme plass.

Når eg trykker på bruk diagoniserings verktøy, begynner den å jobbe men kjem tilbake til samme vinduet.

prøve å starte opp i sikkerhetsmodus, men når den begynte å "bla igjennom" alle filene, stoppa den plutseleg å starta på nytt.

Har og vore inne i Bios og sjekke Boot order, men der var alt som det skulle.

Nokon som veit kva som er gale?

Takk

Endret av Heize
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Var ein kar som skulle ha noken bilde frå min bærbare datamaskin, og så når eg satt minnepennen hans inni min data, krasja vista.

Etter dette vil ikkje vista starte opp. Eg kjem til ein skjerm der eg kan velge å starte opp windows på vanleg måte, eller bruke diagoniserings verktøy. når eg trykker start windows opp på vanleg måte, starter datan seg på nytt og eg ender opp på samme plass.

Når eg trykker på bruk diagoniserings verktøy, begynner den å jobbe men kjem tilbake til samme vinduet.

prøve å starte opp i sikkerhetsmodus, men når den begynte å "bla igjennom" alle filene, stoppa den plutseleg å starta på nytt.

Har og vore inne i Bios og sjekke Boot order, men der var alt som det skulle.

Nokon som veit kva som er gale?

Takk

Det du kan prøve er å gå i BIOS og inn i boot seksjonen og velge CD boot som førsteprioritet.

Så setter du i CD-en og starter hele maskina på nytt og booter vista CD-en.

Så velger du reparer windows:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...