Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har vel et lite problem!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og du er avhengig av at alle sier at du er pen? :p

Jeg har en person som sier hvor kjekk og kul jeg er hele tia og det holder nok for meg. Ser han hver gang jeg ser i speilet og hva kan jeg si? Fyren er jo rett og slett genial :w00t:

Endret av Stinkey
Lenke til kommentar

Det med interesse er ikke bare basert på utsendet, det handler om hvordan man oppfører seg, utstråling, status. Og i tillegg er det mye lettere å si til en person at man er pen over nettet, hvis de ikke bor i nærheten, enn hvis det er i lokal-miljøet.

Lenke til kommentar
Jamen her kommer en ny ting, folk synes jeg er en hyggelig fyr med rå humor!

Folk flest har en tendens til å kunne si ting slik de føler det over internett, men ikke like fullt irl.

Så selv om ingen sier at du er veldig pen/kjekk på skolen så betyr ikke det at det er ingen som føler det sånn. Med mindre alle sier at du er stygg da, men da vil jeg ikke tro at noen på nettet ville sagt det motsatte.

Lenke til kommentar

Jeg tror det er veldig mange som opplever det slik!

Som flere har sagt er det også mye lettere å utrykke seg over nettet enn det det er i virkeligheten. Dessuten snakker du ikke med alle på skolen/i nærmiljøet så kan jo godt hende det er mange som beundrer deg på avstand der!

Jeg har en venninne som også har fått veldig mange possitive tilbake mld på bildene sine på ulike nettsamfunn. Men jeg mener at de bildene ikke ligner helt på henne i virkeligheten (hun er veldig fotogen) og ser bildet bra ut så er det jo det de kommenterer. Ikke for å være frekk eller noe, men det er mange som "pynter" seg på bildene de legger ut på nettet. Da gir man også et annet utrykk enn til de der man bor.

Traff kjæresten min over nettet og vi bor 8 timer fra hverandre med tog, og synes han ser enda bedre ut i virkeligheten enn på bildene! hehe

Så det er faktisk mulig å ha et forhold til de "som liker deg en time unna".

Jeg ville ikke kalle det et problem om det er med på å styrke selvtilliten din. Det er også mange som ikke tørr å ta kontakt og derfor velger å gjøre det over nettet =)

Endret av Toria
Lenke til kommentar
Jeg tror det er veldig mange som opplever det slik!

Som flere har sagt er det også mye lettere å utrykke seg over nettet enn det det er i virkeligheten. Dessuten snakker du ikke med alle på skolen/i nærmiljøet så kan jo godt hende det er mange som beundrer deg på avstand der!

Jeg har en venninne som også har fått veldig mange possitive tilbake mld på bildene sine på ulike nettsamfunn. Men jeg mener at de bildene ikke ligner helt på henne i virkeligheten (hun er veldig fotogen) og ser bildet bra ut så er det jo det de kommenterer. Ikke for å være frekk eller noe, men det er mange som "pynter" seg på bildene de legger ut på nettet. Da gir man også et annet utrykk enn til de der man bor.

Traff kjæresten min over nettet og vi bor 8 timer fra hverandre med tog, og synes han ser enda bedre ut i virkeligheten enn på bildene! hehe

Så det er faktisk mulig å ha et forhold til de "som liker deg en time unna".

Jeg ville ikke kalle det et problem om det er med på å styrke selvtilliten din. Det er også mange som ikke tørr å ta kontakt og derfor velger å gjøre det over nettet =)

ok

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...