Gå til innhold

Beskytte steam accounten sin mot hackere osv. Hvordan?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurer på hvordan man kan beskytte steamen sin mot evnt. hackere/crackere og sånt.

Min forrige steam-account ble hacket med masse spill til sammen ca. 1500,- og jeg ringte de på steampowered, sendte mail viste de forskjellige cd-keys men de svarte ikke... Jeg hadde ett pass lignende dette: Oa-,s123XzX=? men allikavel klarte hackeren og gjette det (hvis det ikke var keylogger)

Nå har jeg altså kjøpt ny (bare med CS:S)

Så hvordan kan jeg beskytte steam accounten min? Går det ann å ta sikkerhetskopiering? Et eller anna?

ja og til alle dere... jeg vet at det ikke er så dyrt med spill på steam! men det er allikavel sinnsykt kjipt og bli hacket!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, jeg lurer på hvordan man kan beskytte steamen sin mot evnt. hackere/crackere og sånt.

Min forrige steam-account ble hacket med masse spill til sammen ca. 1500,- og jeg ringte de på steampowered, sendte mail viste de forskjellige cd-keys men de svarte ikke... Jeg hadde ett pass lignende dette: Oa-,s123XzX=? men allikavel klarte hackeren og gjette det (hvis det ikke var keylogger)

Nå har jeg altså kjøpt ny (bare med CS:S)

Så hvordan kan jeg beskytte steam accounten min? Går det ann å ta sikkerhetskopiering? Et eller anna?

ja og til alle dere... jeg vet at det ikke er så dyrt med spill på steam! men det er allikavel sinnsykt kjipt og bli hacket!!

Ikke si passordet ditt? Vedder 100kr på at det ikke var en hacker, men en av dine nærmeste venner. Med antivirus-programvare på pcen, får du aldri keyloggere.

Lenke til kommentar

Vel, hvis noen andre enn du vet eller har en god mulighet til å gjette passordet ditt så er det mest sannsynlig dem.

Det eneste du trenger for å holde deg trygg er å ha et passord ingen vet om, og som ingen kan gjette, dette gjelder også det hemmelige svaret, og å holde deg unna "FREE CHEATS" sider.

Lenke til kommentar
Jeg har skrevet ned passordene på min iGoogle "stickynote". Så tar jeg "copy&paste" når de skal skrives inn. Dermed HVIS jeg har en keylogger får den ikke med seg tastene.

Hva om noen keylogger deg da du logger deg inn på google da? Så har de alle passordene dine :- )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...