ah45 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hei Er det noen som kjennet til programmer eller windows mobile tillegg som kan generere nytt oppsett på telefonens startside. Jeg synes jeg bommer mye nå jeg skal bruke fingeren (knappene sitter for tett), hadde vært fint med oppsett som f. eks iphone eller lignende. Arne Lenke til kommentar
aknot242 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) HeiEr det noen som kjennet til programmer eller windows mobile tillegg som kan generere nytt oppsett på telefonens startside. Jeg synes jeg bommer mye nå jeg skal bruke fingeren (knappene sitter for tett), hadde vært fint med oppsett som f. eks iphone eller lignende. Arne PointUI Home er en fin erstatter Endret 12. januar 2008 av aknot242 Lenke til kommentar
ah45 Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Hei takk for tipset! Har sjekket litt på forumet Poitui, mange som har forskjellige problemer etter at de har installert denne apl. Har du testet på tytn 2? Lenke til kommentar
aknot242 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Nei, har ikke testet på den. Har en Touch selv, og der funker det helt fint Noen bugs er det i programmet ennå, men man kan vel ikke regne med annet når det fortsatt er en beta. Jeg anbefaler i alle fall å prøve ut programmet. Det kjøres som et eget program i WM6, så det er ikke vanskelig å avinstallere det igjen hvis du ikke liker det. Lenke til kommentar
ah45 Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 ok, da tester vi til helga, skal holde dere oppdatert om resultatet ah Lenke til kommentar
oladunken Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 ok, da tester vi til helga, skal holde dere oppdatert om resultatetah Men finnes det ingen sånne ROM løsninger med PRADA design etc som det finnes til TOUCH? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=339935 Lenke til kommentar
aknot242 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Joda, det finnes en rekker roms til Touchen og en rekke andre HTC modeller. Jeg har ikke tatt sjangsen på å flashe telefonen ennå...sjangsen for å "bricke" Touchen er stor. Lenke til kommentar
ah45 Skrevet 8. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2008 ok, da tester vi til helga, skal holde dere oppdatert om resultatetah Men finnes det ingen sånne ROM løsninger med PRADA design etc som det finnes til TOUCH? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=339935 Få høre om det er noen erfringer med disse for Tytn2. Er det noen som har prøvd? AH Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 ok, da tester vi til helga, skal holde dere oppdatert om resultatetah har du prøvd det? hvordan gikk det? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Er du lei av å bomme, så anbefaler jeg SPB Pocket Plus. Her har du noen screenshots av min Todayscreen: Lenke til kommentar
ErkErk Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Jeg har installert SPB Mobile Shell 2.0 på min Tytn II. Her kan en gjøre det meste bare med fingeren. Den er gratis i to uker. Holder på å teste den ut selv og er noenlunde fornøyd med den. Den er ihvertfall mye bedre enn rent Window Mobile 6 grensesnitt og HTC sin touch programvare. http://www.spbsoftwarehouse.com/products/mobileshell/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå