Attityd Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Jeg var der ikke nei, var i California jeg. Er ikke rart det ikke blir samme sikt som i en ishall når man spiller på en stadion som tar nærmere 70000. Dessuten regnet det Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Får vel nesten gratulere Zucca med sitt første NHL-mål. OT-winner var det også. http://www.youtube.com/watch?v=qXgrhd8vGAA&feature=player_embedded#! 1 Lenke til kommentar
LuringenOo Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Zucca er gud. Spesielt morro for meg som har vokst opp med han på løkka utafor døra mi : ) Alltid visst at han kom til å bli stor (ikke bokstavelig talt ). Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Jeg kjøpte meg ESPNPlayer i natt. Kan anbefales. Streamer kamper i HD. https://www.espnplayer.com/espnplayer/nhl Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Zucca putter igjen! Rangers leder nå 7-0 mot Maple Leafs. Tør vi håpe på enda et mål eller assist i natt? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Føler han har assist eller mål i hver eneste kamp nå jeg. Noen som har stats på målpoeng, pluss/minus i rangers og div. andre ting etter at Zucca begynte å spille i NHL? Sånn som norske medier skriver skulle man tro han leda alle statestikkene, men har vel på følelsen at det er andre som står for mål også på Rangers. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 De viktigste statistikkene. 13 kamper, 3 mål, 5 assist (8 poeng), +3, 25 skudd, 12 S%, TOI/G 14,28, FO% 33,3 og ingen PIM. Alle i NYR med flere poeng enn Zucca har spillet over dobbelt så mange kamper som han. Som du sier så har NYR andre nøkkelspillere som gjør en del flere mål. Dubinsky, Gaborik, Stapan og Anisimov er vel de største poengplukkerne de har. Statistikker på NHL.com Lenke til kommentar
sLR Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Prøvde å finne en youtube film av Peter Forsberg highlights 05, men kom over en tribute film. Peter Forsberg #21 Tribute Video (HD) jeg får desverre ikke linket for øyeblikket, men det er desidert en av de bedre filmene jeg noen gang har sett, fikk bedre følese av å se den en kampene på tv.. : ) Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg har ikke ord! Det Zucca gjør i NHL nå, er vanskelig for mange nordmenn å forstå. Zucca hadde assist på alle Rangers' scoringer i natt, selv om de tapte. http://www.nhl.com/ice/recap.htm?id=2010020734&navid=sb:recap Lenke til kommentar
Makri Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Jeg har ikke ord! Det Zucca gjør i NHL nå, er vanskelig for mange nordmenn å forstå. Zucca hadde assist på alle Rangers' scoringer i natt, selv om de tapte. http://www.nhl.com/ice/recap.htm?id=2010020734&navid=sb:recap Er så vanvittig stilig å se en nordmann hevde seg såpass i NHL Endret 26. januar 2011 av makri Lenke til kommentar
robinabc Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Holder meg til Detroit Red Wings, men føler at laget er blitt trukket ned etter at Steve Yzerman ga opp sin karriere som kaptein. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Holder meg til Detroit Red Wings, men føler at laget er blitt trukket ned etter at Steve Yzerman ga opp sin karriere som kaptein. Enig der, har alltid vært svak for Red Wings selv. Kan si det er andrelaget mitt i NHL. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2011 Holder meg til Detroit Red Wings, men føler at laget er blitt trukket ned etter at Steve Yzerman ga opp sin karriere som kaptein. På hvilken måte har Red Wings blitt "trukket ned" etter at Yzerman la opp? De vant Stanley Cup i 08, tapte finalen i 09, og er på god vei dit igjen i år. Zetterberg, Datsyuk og Lidström har fantastiske sesonger, og Jimmy Howard er en klassemålvakt. 1 Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg har ikke ord! Det Zucca gjør i NHL nå, er vanskelig for mange nordmenn å forstå. Zucca hadde assist på alle Rangers' scoringer i natt, selv om de tapte. http://www.nhl.com/ice/recap.htm?id=2010020734&navid=sb:recap Årets idrettprestasjon hvis han fortsetter på denne måten. NHL har monopol når det gjelder hockey, og alle spillere vil dit. At Zucca spiller i en top six-rolle på et Original Six-lag, og kommer fra lille Norge er helt ufattelig mtp på utbredt ishockey er i Canada, Russland, Sverige m.fl. Men dessverre har det seg slik at gjennomsnittsnordmannen bryr seg mer om jallaidretter slik som skigåing, hopp (ser ut som hele gjengen henger på Plata) og den massive publikumsidretten håndball! 2 Lenke til kommentar
robinabc Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Bare lurte på om noen visste om en internett side som jeg kan se NHL live? Gjør ikke noe om det er payment, etc. Tven har streika, og er nødt til å få med meg kampene. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Bare lurte på om noen visste om en internett side som jeg kan se NHL live? Gjør ikke noe om det er payment, etc. Tven har streika, og er nødt til å få med meg kampene. Takk på forhånd! Jeg kjøpte meg ESPNPlayer i natt. Kan anbefales. Streamer kamper i HD. https://www.espnplayer.com/espnplayer/nhl Jeg er fornøyd, men playeren som brukes er ganske tung. Det er shockwave. Dog ikke noe å utsette på bildekvaliteten, heller ikke dyrt når man kan se alle kampene som sendes også i reprise. 1 Lenke til kommentar
robinabc Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Bare lurte på om noen visste om en internett side som jeg kan se NHL live? Gjør ikke noe om det er payment, etc. Tven har streika, og er nødt til å få med meg kampene. Takk på forhånd! Jeg kjøpte meg ESPNPlayer i natt. Kan anbefales. Streamer kamper i HD. https://www.espnplayer.com/espnplayer/nhl Jeg er fornøyd, men playeren som brukes er ganske tung. Det er shockwave. Dog ikke noe å utsette på bildekvaliteten, heller ikke dyrt når man kan se alle kampene som sendes også i reprise. Takk så mye, og bra informasjon! Setter pris på Må testes! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 "Mats Zuccarello is one of tonight's players to watch." skriver nhl.com Kamp om 4min Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Begynner vel halv to kampen? Hadde det ikke vært for jobb i morgen, så hadde jeg skulle sett på. Tror det blir to scoringspoeng på Zucca i dag. Føler det på meg. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Nei, begynner "nå" kl 01. Men starter aldri før sånn kvart over ca. Edit: Blir sikkert ikke før halv to som du sa. Edit2: Sorry, jeg kom vist med feil info. I espnplayer står det bare stedsnavne i stede for fult navn. Det var Islanders som startet nå hel også spiller Rangers halv. Endret 2. februar 2011 av PatSharpX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå