sbola01 Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Hmm... caps og flyers. Ikke akkurat vennskapslagene til Penguins Det blir forresten kult med Winter Classic kamp mellom Pens og Caps. Blir sikkert en heftig kamp med tanke på Crosby vs Ovechkin. Noen som vet hvilken dato Winter Classic kampen går, og hvilket tidspunkt i norsk tid? Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 1. Januar fra Heinz Field (Pittsburgh Steelers stadion ) Kampen er kl 1 PM amerikansk tid. Lenke til kommentar
sbola01 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hmm... Blir kl. 07.00 på morgenen for oss her i Norge da. Litt tidlig etter nyttårsaften Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Hmm... Blir kl. 07.00 på morgenen for oss her i Norge da. Litt tidlig etter nyttårsaften Nei, 1PM er det samme som kl 13, dvs kl 19 norsk tid. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Denne tråden har jeg ikke lagt merke til før. Ikke kjempemye aktivitet her da, men da skal vi gjøre noe med. Mulig det har vært tatt opp før, men hvilke lag er det folk holder med? Selv er jeg Pens fan og har vel sett ca 22-24 av årets kamper. Følger en del med på Canucks og Red Wings også. Akkurat nå er det Pens mot Devils, 1-1 etter 1st. Crosby med poeng i denne kampen også, dvs 16 kampers scooring streak. Forhåpentligvis vinner vi denne kampen og står med 10 kampers winning streak. Endret 7. desember 2010 av MagnusW Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2010 Denne tråden har jeg ikke lagt merke til før. Ikke kjempemye aktivitet her da, men da skal vi gjøre noe med. Mulig det har vært tatt opp før, men hvilke lag er det folk holder med? Selv er jeg Pens fan og har vel sett ca 22-24 av årets kamper. Følger en del med på Canucks og Red Wings også. Akkurat nå er det Pens mot Devils, 1-1 etter 1st. Crosby med poeng i denne kampen også, dvs 16 kampers scooring streak. Forhåpentligvis vinner vi denne kampen og står med 10 kampers winning streak. Du får lage deg en bruker på VGD. Pens har vel en 11-12 supportere der, og NHL-interessen er jo helt absurd døgnet rundt der. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Kom akkurat tilbake fra Caps kampen i DC. Litt skuffende å styre kampen i 2 perioder, lede 4 - 1, for så å falle sammen som et jævla korthus (syltynn illustrasjon) i 3 periode, og tape 5 - 4 på shootout, etter bom fra Ovehckin, Semin og Perreault. Jeeeez. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Denne tråden har ikke jeg sett før. Ser NHL så og si hver natt på sengen fortiden. Atm ser jeg på Dallas Stars - Phoenix Coyotes. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Hvor ser dere Matchene ? Kunne tenkt meg og sett Zucca in action.. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Hvor ser dere Matchene ? Kunne tenkt meg og sett Zucca in action.. Du har en PM Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Snakkes om 9 dager Pens Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Hvor ser dere Matchene ? Kunne tenkt meg og sett Zucca in action.. Jeg bruker espnplayer.com, relativt rimelig og tilgang på alle matcher både live og i redigert opptak (uten reklamepauser) i ganske brukbar kvalitet. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Hyggelig at MZA puttet straffen sin i går da, men synd kan ryker ned på farmelaget igjen. http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/ishockey/article3962154.ece Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Snakkes om 9 dager Pens Jepp, bare å begynne å grue/glede seg. Jeg både elsker og hater disse kampene siden de både er fryktelig morsomme og fryktelig slitsomme å se på. Blir knall med mer HBO 24/7 til uka, de fikk nok med seg mye bra stoff fra nattens match. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Hvor ser dere Matchene ? Kunne tenkt meg og sett Zucca in action.. Jeg bruker espnplayer.com, relativt rimelig og tilgang på alle matcher både live og i redigert opptak (uten reklamepauser) i ganske brukbar kvalitet. Får man sett alle kampene? Eller er det noen kamper som ikke sendes pga TV-rettigheter? Vurderer å kjøpe tilgang, men synes det er litt lite info om tjenesten. Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Ja, alle kampene sendes der. Mulig det er noen ip-sjekk og at noen kamper ikke vises fra noen steder, men her i Norge funker i alle fall alle kamper. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 MZA spiller sin andre kamp nå mot Islanders. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Vel overstått Winter Classic Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Fikk ikke sett den jeg, kjipt. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Vel overstått Winter Classic Du var på stadion ikke sant? Hvordan var sikten egentlig, på tv-sendinga så det ut som man ikke så noen som helst ting om man satt va midt på tribunen eller lenger opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå