NightKeeper Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Da var regular season ferdig Pens endte på andreplass i confrencen. Dette blir kvartfinalene: East: Montreal - Boston Pittsburgh - Ottawa Washington - Philadelphia NJ Devils - NY Rangers West: Detroit - Nashville San Jose - Calgary Minnesota - Colorado Anaheim - Dallas Veldig mye bra oppgjør med andre ord! Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Senators er jo ikke akkurat noen drømmemotstander, men de har vært svake i det siste, og Alfredsson er vel også skadet. Like greit å slippe Flyers i første runde i grunnen. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Når er kvartfinalene? Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Følger egentlig ikke så mye med på nhl, sjekker bare resultater og statistikk innimellom. Men ja, som nevnt over, når er kvartfinalene, og ikke minst, finalen? Er ett par kamper der som kunne ha vært gøy å fått med seg, men har ingen kanaler som viser nhl. Så noen som vet om sportspuber i Oslo som viser nhl? Spesielt Anaheim og Dallas, samt Detroit og Predators må sees Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 http://www.nhl.com/nhl/app/?service=page&a...rticleid=359445 Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 Senators er jo ikke akkurat noen drømmemotstander, men de har vært svake i det siste, og Alfredsson er vel også skadet. Like greit å slippe Flyers i første runde i grunnen. Pens spilte jo rimelig crap i går mot Flyers, muligens for å slippe å møte de i kvarten, Crosby ble jo hvilt bl.a. Like greit å møte Sens, som har Alfie og Fischer på skadelista, og slippe å møte et stygtspillende Flyers. Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Jeg så ikke kampen i natt, men det er rimelig harry hvis man la seg mot Flyers for å møte en antatt svakere motstander. Lenke til kommentar
Blade_Snake Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Dessverre kom ikke Sabres med i år. Men jeg må si at forrige sesong var bra... Hvilke lag tror dere vinner i år? Jeg tror at Red Wings vinner. Med både Ozzie og Dominator på topp er vi uslåelige. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 Dessverre kom ikke Sabres med i år. Men jeg må si at forrige sesong var bra... Hvilke lag tror dere vinner i år? Jeg tror at Red Wings vinner. Med både Ozzie og Dominator på topp er vi uslåelige. Tipper Red Wings choker i en evt. confrence-finale mot Sharks / Ducks... Tipper Sharks tar hele driten. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Idag braker det løs! Fy faen som jeg gleder meg! Dessverre har Canal+ bestemt seg for å vise Devils - Rangers, kanskje to av NHLs kjedeligste lag, fremfor Pens - Sens. Er vel mye pga det er svenskene som bestemmer hvilke kamper som skal vises, og Lundqvist i Rangers er jo blant ligaens beste goalies, eller, i toppsjiktet under Brodeur / Luongo. Kampene i natt: Senators @ Penguins Rangers @ Devils (Canal+ kl 01.00) Flames @ Sharks Avalanche @ Wild Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 Nattens resultater: Penguins - Senators 4-0 Devils - Rangers 1-4 Sharks - Flames 2-3 Wild - Avs 2-3 Fleury med shutout mot Sens. 41 år gamle Gary Roberts med to mål! For et monster, mr.playoff Ellers var overaskelsen at Flames slo Sharks i San Jose. Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 NASN sendte Pens-kampen og de sender også neste match i serien. Jeg bestilte kanalen fra Get i dag. 59,- pr. mnd med 1 måneds oppsigelse og de sender en god del NHL, så jeg føler det er en bra deal. Canal Digital tilbyr også denne kanalen såvidt jeg vet. Bare et tips! Ellers fikk vi jo en knallåpning på serien. Moro at Roberts kom så godt i gang. Han har jo vært skadet lenge. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. april 2008 Forfatter Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Dette er deilig. Pens overkjører Sens i andre match i Mellon Arena nå. Står bare 2-0, men sistemålet var helt sykt spill av Crosby og Malkin. LETS GO PENS! Fuck it. 3-2 nå. Endret 12. april 2008 av NightKeeper Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 3-2 nå.. Vi dytter jo UTROLIG mange pucker på mål. Kjipt at vi ikke scorer mer. Og målene bakover skyldtes litt passivt forsvar/uheldige klareringer.. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. april 2008 Forfatter Del Skrevet 12. april 2008 (endret) 3-2 nå.. Vi dytter jo UTROLIG mange pucker på mål. Kjipt at vi ikke scorer mer. Og målene bakover skyldtes litt passivt forsvar/uheldige klareringer.. Samt vi leder skuddstatistikken 40-19, sykt. Jeg tilter snart. 3-3. Gitt fra oss 3-0ledelse, Sens er uten Alfie, elendige Gerber imål, herregd så patetisk. Endret 12. april 2008 av NightKeeper Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. april 2008 Forfatter Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Å herregud, er helt svett jeg 4-3 62 sekunder før slutt, 5-3 empty net, gud bedre. Så jævlig viktig at jeg ikke har ord for det å ta med seg 2-0 i kamper til Canada. Verdens beste med 4 assist idag Endret 12. april 2008 av NightKeeper Lenke til kommentar
bayern2 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Toronto Maple Leafs er laget folka Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Snakker vi eid? Sens ble sweepa 4-0. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 Da var confrence-semifinalene klare! Resultater i kvarten: East: Habs - B's 4-3 i kamper Caps - Flyers 3-4 i kamper Pens - Sens 4-0 i kamper Devils - Rags 1-4 i kamper West: Red Wings - Preds 4-2 i kamper Sharks - Flames 4-3 i kamper Ducks - Stars 2-4 i kamper Wild - Avs 2-4 i kamper Som gir disse semifinalene: Habs - Flyers Pens - Rags Red Wings - Avs Sharks - Stars Mye bra med andre ord Ellers litt spent på Pens som ikke har vært i aksjon på en uke pga sin overlegne sweep av Sens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå