_Xorcist Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Jada, jeg er Pens fan Jeg har bare ikke vandret noe særlig ut av de HW-relaterte forumene, så jeg visste vel rett og slett ikke at det var noe særlig NHL-interesse her Jeg skjønner heller ikke hvorfor de bruker Sabourin, men de må vel til tider la han stå for å holde liv i han. Det er for stor risiko å ikke holde han "varm" så lenge Fleury fortsatt er skadet. Det blir desto mer spennende hva som skjer når Fleury kommer tilbake. At Malkin kommer til å levere varene er vel hevet over enhver tvil Han er en av NHLs hotteste, om ikke _den_ hotteste spilleren for øyeblikket. Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Knallstart! 1-0 PPG av Sykora! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 Svir altfor mange sjanser, skal alltid være så fancy når Pens kommer 2 eller 3 on 1. Sens med fire 2-minuttere allerede. Får håpe det blir mål i denne. Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Fortsetter å svi sjanser, men det er bedre enn å få noen i mot i alle fall.. SHIT! Stolpeskudd.. puh.. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 Det her var bare jævlig stygt. Leder 3-0, gigasjanser hele kampen, og så kommer Alfie og avgjør i OT 4 sekunder før slutt etter at Malone, Malkin og Gonchar har hatt kjempesjanser, livet er kjipt, faen. Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Det er for jævlig at de putter 4 sekunder før slutt. Og det er jo så ufortjent også.. Det er for dumt å ikke score mer enn 3 mål med alle de sjansene vi hadde.. Endret 23. februar 2008 av _Xorcist Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 Hossa tradet til Pens!!! :D Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 4-1seier borte mot Isles. Skuddstatistikken: Pens: 21 Isles: 52 (!) Ty Conklin med 50 saves!! Ellers litt kjipt med Hossa-dealen da sjansen er liten for at det blir noe mer enn et halvt år, her satses det på playoff ja. Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg så ikke kampen, men utfra skuddstatistikken så ser seieren rimelig ufortjent ut. Det er imidlertid et godt tegn at man klarer å vinne slike kamper også, men det bør jo helst ikke bli for mange av dem. Når det gjelder Hossa-dealen så er jeg skeptisk med tanke på at man trader bort lovende spillere samt vårt førstevalg i draften mot Hossa som man mest sannsynlig ikke får noe igjen for om et halvt år.. Jeg er imidlertid positiv til Gill-traden. Vi trenger sårt forsterkning i forsvar. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg så ikke kampen, men utfra skuddstatistikken så ser seieren rimelig ufortjent ut. Det er imidlertid et godt tegn at man klarer å vinne slike kamper også, men det bør jo helst ikke bli for mange av dem. Når det gjelder Hossa-dealen så er jeg skeptisk med tanke på at man trader bort lovende spillere samt vårt førstevalg i draften mot Hossa som man mest sannsynlig ikke får noe igjen for om et halvt år.. Jeg er imidlertid positiv til Gill-traden. Vi trenger sårt forsterkning i forsvar. Jepp, vi får se hva som skjer, hadde vært morro å komme langt i playoffs i år. Gill-traden er jeg også positiv til, det var det jeg ønsket meg mest, en DD. Forsvaret har vært på bærtur i det siste. Kjipt å miste Army. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 Da ble det pangtap inatt mot Bruins, 5-1. Hossa med en kneskade i sin første kamp, får for guds skyld håpe at det ikke er noe alvorlig. Jævla svinet Chara (Ligaens største spiller) som gjorde det, jævla dirty spiller. Laraque skulle ha banket dritten ut av han. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Satt å så på Flyers i sted var 1-1. men så måtte jeg se lost i stedet. Hva ble stillingen? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 Satt å så på Flyers i sted var 1-1. men så måtte jeg se lost i stedet. Hva ble stillingen? Heisann, Flyers vant 3-1 mot Sens To mål i siste periode. De virker å ha kommet seg etter tapsrekka nå Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Glimende! Da er det en vertsfar som er glad i huset. Lenke til kommentar
Qotsa Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Gjør som meg og følg NHL stream! Gratis på nett! Ikke alltid at det sendes så veldig mye kamper, men i det siste har det bare blitt flere og flere. Link http://www.myp2p.eu/competition.php?compet...pline=icehockey Gjør oppmerksom på at du må ha SopCast for få det til å funke. Kan lastes ned på f.eks http://www.download.com eller http://www.sopcast.com Kan også brukes gjennom VLC player. Det må man nesten bare prøve seg litt fram med i sopcast.. Vanskelig å forklare hvordan man går fram. For å streame gjennom VLC sjekk ut dette http://golf.cautela.nl/sopcast/11734-sopcast-vlc.html Endret 1. mars 2008 av Qotsa Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Crosby er tilbake mot TB i natt. Vi får håpe det ender bedre enn forrige gang han spilte mot TB.. Kampen går ikke live på C+, men de sender reprisen kl 17 i morgen. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Pens - Philly live på Canal+ Sport2 1700 Pennsylvania-derby. Håper og tror at vi skal knuse Cryers selv uten Crosby Får håpe Hossa er tilbake. Deilig kamp sålangt. 2-0. Malkin med 1+1, tar innpå Ovechkin nå Cryers blir GRUST så jævlig! 7-1. Malkin og Sykora med 2+2. Endret 16. mars 2008 av NightKeeper Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Herlig kamp. Selvfølgelig ekstra deilig når det er Flyers også! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 Top of the confrence nå 3-1 mot Rangers. Crosby med 2 assist. Sliteseier Møter Rangers imorra også, i NY. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå