PatSharpX Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 Han kommer nok til å få sjansen tror jeg. Men fare for at det ikke blir langvarig. Men vi må jo håpe han klarer å spille seg inn på en plass. Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Under to uker til vi er i gang igjen! Noen forhåpninger anyone? Zucca skal være tilbake, Kessel er stasjonert i Pittsburgh. Gleder meg som en unge > Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 (endret) TIl preseason ja, sesongen begynner først andre uka i oktober. Men gleder meg til det begynner, ikke til å komme unna det! Endret 8. september 2015 av Old Game Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Hadde egentlig planlagt ett lengre opphold i NYC i oktober, å da få med meg flere kamper, men blir dessverre ikke noe av. Norske Get-ligaen starter på fredag. Noen som føler med der også? Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 http://www.vgtv.no/#!/video/117753/red-army/5 Red Army dokumentar på VG. Ble positivt overrasket. Lenke til kommentar
EdisMester™ Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Hadde egentlig planlagt ett lengre opphold i NYC i oktober, å da få med meg flere kamper, men blir dessverre ikke noe av. Norske Get-ligaen starter på fredag. Noen som føler med der også? Jepp, er jo fra Hamar så må jo følge litt med på hva de gjør på isen. Liker også Rangers, så senest de spelle rimelig bra idag. Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Noen som vet hvordan en kan se kamp på Gamecenter uten å abonnere gjennom viaplay? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Noen som vet hvordan en kan se kamp på Gamecenter uten å abonnere gjennom viaplay? Da jeg studerte kjøpte jeg tilgang direkte fra NHL.com, men tror kanskje det var ett av de første årene viasat/viaplay hadde rettighetene i Norden. Så mulig det er sperret nå. Det er hvert fall slik at den offisielle NHL appen er sperret i Norge... Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Gode stunder for Norge i NHL for tiden. Martinsen ble tatt opp fra AHL til Colorado Avalanche, som har vunnet begge kampene med han på banen. Zuccarello storspiller også, med ett fantastisk solomål i natt og to assists. Lenke til kommentar
Gennaro Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Hvor kan jeg se Rangers i natt? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 OM du fortsatt trenger: http://blabseal.com/rangers/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå