EryMax Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Nå får vi snart se om Canucks endelig klarer å vinne en kamp. de har ikke vunnet siden 27.januar. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Når er det stanley cup finale? Lenke til kommentar
Mathiasman Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Første kamp er 04.06.14 http://www.nhl.com/ice/news.htm?id=720946 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Satser på at Zucca og co. avgjør på hjemmebane i MSG i natt. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Artig med Zucca, men Rangers har ingenting i en SCF å gjøre. Synd sluttspilloppsettet er som det er, er minst 7-8 sides fra western som er vesentlig bedre enn NYR (og Habs, jmf ECF.) Kun Boston Bruins fra eastern conferance skal på papiret ha en mulighet mot LA eller Blackhawks. Nå skal det sies at det blir en game 7 i mad house mellom de to - en av mange lange og tøffe serier for begge parter. NYR har hatt en ekstremt mye lettere vei til finalen og har Henrik Lundqvist, mannen som alene har ført sitt Rangers stil SCF. Det er også de eneste punktene som taler i favør NYR. Satt opp min drømme 1-2-3 femman og 4 line sålangt i POs, har måtte skyve noen centere ut som løpere. Jamie Benn (Dallas Stars) - Anze Kopitar (LA Kings) - Patrick Kane (Chicago Blackhawks) Ryan Suter (Minnesota Wild) -Drew Doughty (Los Angeles Kings) Lundqvist (New York Rangers) Marian Gaborik (LA Kings) - Jonathan Toews (Chicago Blackhawks) - Joe Pavelski (San Jose Sharks) PK Subban (Montreal Canadiens) - Duncan Keith (Chicago Blackhawks) Zach Parise (Minnesota Wild) - Ryan Getzlaf (Anaheim Ducks) - Nathan MacKinnon (Colorado Avalanche) Jay Boumweester (St Louis Blues) - Brent Seabrook (Chicago Blackhawks) Sutter (Penguins) Bickell (Chicago Blackhawks) - Brassard (Ny York Rangers) Har kun valgt 1 spiller fra STL og mange fra hawks, så rimelig objektiv pick. San Jose og Avalanche de mest underholdene å se på, Minnesota og Jackets årets positive overraskelser, Boston Bruins den største skuffelsen. STL vs Blackhawks den beste serien, tett fulgt av LA vs San Jose. Årets verste PO innsats fra Flyers og Red Wings (skadeplaget, men still.) Tossup mellom Getzlaf, Doughy og Jamie Benn som de mest sexy på puck, Avalance får for mest drama, Ludde for best goaltending. Ingentvil om hvem som er MVP dog. Selv om Kane og Toews gjør sitt når det virkelig gjelder, er det Anze Kopitar som har regjert i sluttspillet. Doughty beste back, Keith som god nr 2. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Moro med første nordmann i Stanley Cup finale. Har dessverre ikke fått sett noe særlig av sluttspillet, men er keen på å prøve å få med meg flere av finalene. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Klokka 2 i natt, Staples Center LA. Tydelig at de har kjørt på med tidligmatcher i LA for å utgjøre tidsdifferansen, ser det også er tidlig natt til søndag. Og det er jo bra for oss her i nårje. Carter linja kommer til å produsere i natt. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Får nok ikke sett denne kampen, men skal prøve å få med meg flere av finalene. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Har booket billetter til Rangers - Islanders i oktober nå!Gleder meg til å se kamp i Madison Square Garden igjen, over 10 år siden sist 1 Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Har booket billetter til Rangers - Islanders i oktober nå! Gleder meg til å se kamp i Madison Square Garden igjen, over 10 år siden sist Det skal jeg også gjøre en dag!!God tur:) Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Kunne tenkt meg å slenge på sirkuset i morra, Bruins - Avalanche. Sendingen starter ihvertfall 1830 på Viasat. Noen som har tips til streams? 21:05 spiller Buffalo mot Anaheim Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Morsomt å være på kamp i MSG, men ikke så moro å se Rangers bli avkledd mot Islanders... 1 Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Morsomt å være på kamp i MSG, men ikke så moro å se Rangers bli avkledd mot Islanders...Åh, der skal jeg også se kamp en dag Men er ikke Rangers fan da. Lenke til kommentar
Dissikutere Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Tråden for oss som følger verdens beste hockeyliga, National Hockey League Lagene i NHL: Eastern Conference Atlantic Division: New Jersey Devils New York Rangers New York Islanders Philadelphia Flyers Pittsburgh Penguins Northeast Division: Boston Bruins Buffalo Sabres Montreal Canadiens Ottawa Senators Toronto Maple Leafs Southeast Division: Atlanta Thrashers Carolina Hurricanes Florida Panthers Tampa Bay Lightning Washington Capitals Western Conference Central Division Detroit Red Wings Chicago Blackhawks Columbus Blue Jackets St.Louis Blues Nashville Predators Northwest Division Calgary Flames Colorado Avalanche Edmonton Oilers Minnesota Wild Vancouver Canucks Pacific Division Dallas Stars Phoenix Coyotes Anaheim Ducks San Jose Sharks Los Angeles Kings Etter jeg fikk meg Canal+ har jeg blitt genuint interessert igjen, selv om jeg alltid har fulgt med. Pittsburgh Penguins er forresten favorittlaget, Crosby er Gud Andre sympatilag er Colorado, Edmonton og Columbus Hva er deres? Forresten veldig hyggelig med Penguins sin seiersrekke for tiden Ny på forumet her. Noen som følger med NHL enda? Rangers og Zucc slo Crosby og pingvinene på søndag. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Ny på forumet her. Noen som følger med NHL enda? Rangers og Zucc slo Crosby og pingvinene på søndag. Kan vel ikke si jeg følger så veldig nøye med, men ser en kamp i ny og ne. Lenke til kommentar
Dissikutere Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Ny på forumet her. Noen som følger med NHL enda? Rangers og Zucc slo Crosby og pingvinene på søndag. Kan vel ikke si jeg følger så veldig nøye med, men ser en kamp i ny og ne. Hvertfall gøy å se at Rangers har begynt å spille hockey igjen. Steinalderhockeyen som Tårtan står for, er grusomt kjedelig. AV sin stil er raskere og morsommere, mer teknisk og det passer tydeligvis mye bedre for Zucca. Han er nr 2 i Rangers med ES poeng. Synd for oss Nordmenn att MSL har okkupert plassen i 1. PP oppsettet. Men mange fans mener Zucca hadde gjort en vel så bra jobb der. MSL blir 40 i år. Zucca blir 28 i September Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Liker ikke ryktene om at Zucca er linket vekk fra Rangers og NHL generelt og til KHL. Vi trenger nordmenn i NHL, se så mye media skriver om innsatsen hans, det er moro! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Draften går av stabelen i florida til helga, ikke akkurat noen bombe at det er McDavid og Eichel som går først, men er spent på å se om det skjer noen blockbuster trades ila den nærmeste tiden. Gleder meg til å se hvem som overbetaler for Phil Kessel. tipper han går tidlig i sommer. drømmer om Jordan Eberle og OEK til STL for hele topplinja, 2016 1 round og berglund++ Ikke at det skjer, men lov å være muppet på sommeren. 1 Lenke til kommentar
Ola N Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Hva tror folket om Andreas Martinsens mulighet til å hevde seg i NHL? Avs fansen i Colorado oppfatter ham som en tvers igjennom gjennomsnittsspiller, men størrelsen og villigheten til å ta de tøffe jobbene taler til hans fordel. Han var jo på development camp hos Capitals for et par sommere siden uten at han bemerket seg nevneverdig. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Liten. Ender nok opp med å spille for San Antonio Rampage før han returnerer til europa tenker jeg. Det finnes mange som han, ganske begrenset ferdighetsregister for å spille i NHL. Phil Kessel til Penguins, det ER sommerens overgang! Skjedd utrolig mye i sommer, uten at jeg trenger å liste opp det her, er jo tross alt ingen som har glede av det uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå