Attityd Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Jadda Nå tar vi dem på egen is i morgen. Ser helst ikke at det blir noe game 7 mot Bruins... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Rangers er i vinn eller forsvinn situasjon nå. Fikk dessverre ikke sett så mye av kampen i natt. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Kampen starter straks! Jeg er gira, men tipper jeg slukner før andre periode starter dessverre. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Det gikk da bra det, Henke : ) Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Fikk sett nesten hele kampen i går, sluknet vel halvveis inn i tredje. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Lite aktivitet her i det siste. Rart det ikke har vært mer snakk under playoffs og finalene. Det hele er vel avgjort med en 3-0 ledelse til LA i første periode. Litt synd at det ikke blir flere kamper, men nesten litt godt at det samtidig er over. Har syntes synd på LA de siste to kampene. Mye mål hittil, og etterhvert som Devils lar seg irritere kan det fort bli flere scoringer på powerplay. Absolutt en morsom avslutning på sirkuset Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Noen andre som bruker natten på å se 2012 NHL Draft? Isåfall, hvem tror dere blir valgt som #1? Yakupov? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Da ble det sesong likevel. Noen som vet når kampoppsettet blir klart? Regner med at ryktene stemmer og at det avvikles matcher fra neste uke engang. Gleder meg som en unge! Vurderer å sette season bet på en real underdog i år da jeg syntes det ser helt åpent ut, særlig ettersom regular season ble såpass forkortet og "rytmen" vil være noe anderledes. Noen med et godt tips på lur? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 De burde vel kjappe seg litt ihvertfall? Hvordan blir det med kamper som skulle vært? Droppes de? Eller blir de også spilt nå? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Noe nytt om når det starter? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Ikke noe offisielt enda, men 19 januar sies det nå at NYR frar til TD Garden for å møte Bs, så senest da. Forhåpentligvis allerede natt til onsdag, men med Bettmann som kommisjonær så blir det vel ikke før til helga igjen. Ilya Kovalchuck henger fortsatt igjen i KHL så NJD vil sansynligvis mangle bjørnen og Zach Parise stakk til Minnesota Wilds i fjor, så de kommer ikke til playoffen i alle fall. Marty er 1000år gammal i tillegg. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Typisk at jeg er borte da. Men det blir godt å se en skikkelig mannfolksport igjen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 http://www.nhl.com/ice/schedulebyseason.htm#?navid=nav-sch-sea Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Så forbanna skuffende Flyers v Pengs var. Høyt tempo, men ræva. Ikke en jævla utvsning på 30min og fire ussle nettsus, en empty netter. Let down. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Hva skjer med Ducks - Canucks på Viaplay? Står at den starter 04:05, men spiller man av kampen så viser de Ottawa - Tampa Bay. :/ Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Tre sekunder inn i Detroit-Dallas kampen begynner de å sloss. Lover bra. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Av og til skulle jeg ønske at jeg kunne holde med et lag som ikke mister en 2 måls ledelse... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 For en kamp av Zetterberg. 3 mål og 2 assists. Vinner 3-5 til slutt. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 (endret) Det var jo bare piss, Red Wings vant grunnet en dommerstand hentet opp fra burger king league. Vant masse penger på utfallet, hadde over 5.5, men fyfaen å kjipt å få tidenes billigste major på Backes med 7min av 3periode akkurat når det så ut som mitt STL var i flyten. Vi fikk i hvertfall 3 billige pens i mot, minst, i tillegg til fem minutteren. Da blir det jævla vanskelig å vinne, selv med sexy hockey. Tarasenko blir årets rookie, russeren med Corby overblikk til shattenkirks get away. STL går til playoff og vi går langt. Endret 2. februar 2013 av toppmeis Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Helt enig angående den siste utvisningen og sikkert mer. Skulle aldri vært og avgjorde kampen, men Zetterberg hadde fremdeles en god kamp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå