PatSharpX Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Ja, mot Islanders er det nok mye folk. Var selv på Rangers - Devils. Mye folk der også, nabooppgjør det også. Endret 1. desember 2011 av PatSharpX Lenke til kommentar
Callee94 Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 noen muligheter for og få sett pens-sabres i natt? viaplay eller canal + elns?? hilsen penguins fan:D Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 (endret) Hvis ikke, kan du alltids streame fra nett Endret 18. desember 2011 av Hammarhaus Lenke til kommentar
Callee94 Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 ja, kan vel det; ) jeg skjønner ikke hvorfor de ikke sender NHL på noen av de canal + sport kanalene.. er jo bare fotballkamper og repriser.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Det er vel Viasat som har rettighetene på NHL tror jeg. Lenke til kommentar
Callee94 Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 kult at jeg skifta til canal digital for ca 1 måned siden da -_- Lenke til kommentar
Callee94 Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 noen som vet om noen bra nettsider og se NHL på?? Lenke til kommentar
spamex Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Hvorfor blir ikke NHL sendt på ESPN lengre eller er det bare jeg som har dårlig timing? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Noen som skal se Winter Classic i dag? Flysers mot Rangers, starter kl 21. Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) Of course! Endret 2. januar 2012 av Hammarhaus Lenke til kommentar
Blax Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Jeg vil gjerne se den på noe annet enn en dårlig stream. Kan man kjøpe den hos Viasat? Evt pub i Oslo som sender? Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Ja, ligger ute på Viaplay.no. Koster vel 79,- for bare den kampen. Lenke til kommentar
kunchun Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Satan så fet kamp! Hardt spill og mye bra muligheter! Fantastisk! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Winter Classic er ett fett opplegg! Makan til drama på slutten av kampen i går, moro. Lenke til kommentar
kunchun Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Jah. Helt sinnsykt spennende. Gøy at Rangers kom tilbake, men hadde likt og se Flyers utligne på slutten der. Gøy med OT. 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Følger ikke så veldig mye med på hockey (kun landslaget), men det er en ting jeg lurer på og kanskje noen her kan forklare det litt nærmere: hvor god er egentlig Zuccarello? Det eneste jeg får med meg av hans prestasjoner er det som nevnes i aviser som Dagbladet. Det inntrykket jeg sitter med er at han kan spille flere godkjente kamper og gjøre en god figur, før han plutselig er nede i AHL(?) igjen. Er han langt dårligere enn det avisene får han til å virke som? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Han er god nok for NHL, men passer ikke inn i spillestilen til Rangers. Jeg håper han blir tradet til en annen klubb som er mer bruk for han. Avisene skriver jo bare noe når han har gjort noe bra, så da virker jo som om han bare spiller bra, men det stemmer jo ikke. Han er nede i AHL nå, har vært skadet. Tror ikke vi for se han i Rangers drakten med det første, hvis ikke det blir mange skader. Men håper og tror vi for se han på ett annet NHL lag en gang i fremtiden. Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Har nylig forelsket meg i flyten og farten hockey har på PS3 spillet NHL 12, så lurer på om jeg skal hive meg på lasset og se litt ekte hockey fra statene. Har dog ingen favorittlag enda, men har lest meg opp litt. Synes Calgary Flames ser stilig ut med en hensynsfull kaptein både på og utenfor "isen". På hvilket, norsk tidspunkt vises NHL kamper? Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 De tidligste kampene starter gjerne rundt kl. 01, med mindre de går "daytime" slik Winter Classic gjorde i år. Den startet kl. 21, kl 15 i østkysttid. Kan lønne seg å finne seg et lag på østkysten, lettest å få med seg kamper da. Så man slipper at de fleste kampene starter kl. 04 på natta. Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Det var jo dumt.. Når går de tidligste kampene på østkysten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå